vraag post-gegevens (antwoordnummer) ZeelandNet

Hallo allemaal.

Weet iemand toevalig het juiste-postadres van 'Zeelandnet'? In dit geval het 'antwoordnumme'r'? Via antwoordnummer.nl en 0900alternatieven.nl heb ik een antwoordnummer gevonden,maar dit antwoordnummer blijkt niet meer juist te zijn,omdat ik de envelop afgelopen Zaterdag via de post retour heb gekregen. Weet iemand dus het juiste antwoordnummer van 'ZeelandNet'?

Alvast bedankt.

Vr gr,
Ad

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joh, mik er toch gewoon een postzegel op en stuur het naar het postbusnummer.

Antwoorden (2)

Hallo Ad,
Bezoekadres:
Het Rip 9, 4493 RL Kamperland

Postadres:
Postbus 35, 4493 ZG Kamperland

Telefoon: 0113 - 377 778
Fax: 0113 - 377 784

K.v.K.: 22037356
CBR registratienummer: 1038964
BTW: NL804065408B01

groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Wat is de bron van deze informatie? Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat je dit allemaal uit je eigen geheugen hebt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.zeelandnet.nl/overzeelandnet/contactgegevens.html asjeblieft!
Zeelandnet
Antwoordnummer 1459
4460 VS Goes