Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet tegenwoordig trui of bloese gedeeltelijk in broek?

4 weken geleden
in: Mode
TurfGraver
4 weken geleden
Franse tuck.
Benadrukt de taille: Door het voorste deel in te stoppen, creëer je een gedefinieerde taillelijn.
Balanceert verhoudingen: Het voorkomt dat een lang, los shirt de outfit in tweeën deelt en kan de illusie van langere benen geven.
Voegt stijl toe: Het geeft een outfit meer stijl en structuur dan een volledig loshangend shirt, zonder de formaliteit van een volledig ingestopt shirt.
KleinDuimpje
4 weken geleden
Wat Turfgraver zegt klopt helemaal.
Omdat hele wijde broeken in zijn en ook losse truien, zou je heel ‘lomp’ ogen zonder iets te benadrukken.
Ritsuka
4 weken geleden
Er MOET niks, je mag je kleden zoals je wilt. Het is nu in de mode blijkbaar
TurfGraver
4 weken geleden
Word al jaren gedaan overigens.
Niet iets van nu.
KleinDuimpje
4 weken geleden
Ritsuka, dat klopt ook.
Gewoon aandoen wat je zelf wilt.
Maar, het is nu inderdaad ‘in de mode’.
HeerVoldemort
3 weken geleden
Ik vind het er heel raar uitzien, vooral met een trui. En bij een overhemd denk ik bij mezelf aan iemand die onverzorgd is. Mijn oma had daar vroeger een liedje voor: Hemd uit de broek moet tafel dekken hi ha ho...
LeonardN
3 weken geleden
@HVM Ik denk dat jij dan inbeeldt dat het hemd zomaar in de broek geduwd zit. Het zal meer om zoiets gaan. Gok ik. https://www.youtube.com/shorts/sXi8LVwGbUE
HeerVoldemort
3 weken geleden
@LeonardN
Nee, niet helemaal, maar dit vind ik wel raar:
https://blog.berden-fashion.nl/wp-content/uploads/2021/11/carmakoma-blouse-effen_2000x2000_1046282-848x1024.jpg En ik heb collega's waarbij het overhemd soms aan de achterkant uit hun broek hangt. Dat de ruglengte net te kort is.
LeonardN
3 weken geleden
Ah zo... Dat kende ik nog niet eens. Dat lijkt idd of iemand iets vergeten is.
Abcde
3 weken geleden
Voor zover ik weet, gaat een deel van de niet te dikke trui, of blouse in je broek, aan de voor-, of zijkant van je broek. Zoiets als dit: https://www.amazon.nl/Placitiume-Damestrui-mouwen-gebreide-pasvorm/dp/B0DHHKG6GG/ref=sr_1_57_sspa?
HeerVoldemort
3 weken geleden
Of een trui over een overhemd en dan het overhemd niet in je pantalon doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Er MOET niets.... wat en hoe je iets wil dragen is helemaal jouw keus. Ook of je je de wet wil laten voorschrijven door iets wat op de media gepresenteerd wordt sls iets dat moet. Stoor je je er niet aan en wees jezelf!!!
(Lees meer...)
3 weken geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing