Voelt 'het' nou echt anders nadat een vrouw een kind heeft gebaard?

Als vrouwen er zelfs van uit kunnen scheuren, dan lijkt me dat het gevoel tijdens de daad na een eerste bevalling tot minder is.. Je hoort dat ook wel eens en de term MILF komt vast niet uit de lucht vallen. Waarom is 'mother' anders relevant in die afkorting. Of een broodje aap?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Dat verschilt van vrouw tot vrouw, bij de een heeft bevallen een grotere impact dan de ander. Sommige vrouwen zijn na het herstel van de bevalling weer net zo strak als voorheen, ongeacht of ze uitgescheurd zijn. Als een vrouw uitscheurt (of wordt ingeknipt) wordt ze na afloop gehecht dus als dat goed herstelt is er niets aan de hand. :) MILF betekent "mum i'd like to fuck", een benaming voor sexy vrouwen rond of (ver) boven de 30 die ondanks het baren van kinderen nog lekker zijn om te zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neej, vrouwen worden weer nauwer.. Het is niet zo dat een vagina 9 cm groot blijft na een bevalling ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
MILF? Nooit van gehoord.
Een bevalling is bij elke vrouw anders. Seksbeleving ook. Seks na de bevalling dus ook.
Maar om concreet te worden: zo vlak erna doet alles zeer. Maar uiteindelijk komt alles weer bij het oude. Bij mij wel ieder geval!