Help, hoe groot is de kans (zie uitleg)

Sorry voor de uitleg, maar ik moet wel precies vertellen wat er is gebeurd, anders kan ik niet een juiste antwoord krijgen. Hij deed het condoom verkeerd om, maar hij haalde hem er meteen af en deed hem weer goed (er was nog niks gebeurd dus). Maar dit is wat me dwars zit, voordat hij hem de eerste maal om deed kwam er al voorvocht uit. Er is dus denk ik wel wat naar binnen gegaan. Hoe groot is de kans dat ik hier van zwanger raak. Zit echt niet op een zwangerschap te wachten. Ons zoontje is pas 11 maanden. Ongeveer 2 weken geleden had ik mijn menstruatie, balen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Gebruik dan een after morning pil
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De reden waarom ik nog meer baal, is dat we op vakantie gaan over een paar uur. Ons vlucht gaat om 05.00 uur. Waar haal ik een morning after pil?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij een dienst doende apotheek? (in de buurt) Er is er altijd wel eentje open.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
c+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, even bellen. Of gewoon rustig blijven, de kans is heel klein maar wel aanwezig. Als je op deze manier toch zwanger wordt, is het natuurlijk wel een heel bijzonder kadootje.
Als je een condoom verkeerd om doet, moet je het niet alsnog gebruiken, juist omdat in het voorvocht al zaadcellen kunnen zitten
Dus als je zeker wilt zijn, inderdaad de morning after pil halen bij de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
“Ga z.s.m. naar de huisartsenpost, want voor de morning after pil heb je een recept nodig. Je kunt dan de pil nog afhalen voordat jullie moeten vertrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gelezen dat sperma buiten de vagina maar zeer kort leeft. Het is inderdaad niet de bedoeling om een condoom twee keer om te doen, maar als hij goed is blijven zitten en niet is gescheurd ligt daar het probleem. Maar wat betreft dat voor vocht verwacht ik niet dat dat je zwanger heeft gemaakt omdat sperma erg kort leeft buiten de vagina. Maar de kans is aanwezig. Dus is het advies om toch een zwangerschapstest te doen of inderdaad een morning after pil te gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Spelfout * "maar als hij goed is blijven zitten en niet is gescheurd ligt daar het probleem NIET"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even naar de apotheek, even bellen welke open is en je kunt hem zonder recept (tegen betaling uiteraard) halen (heb ik ook eens gedaan : )). Er is vast een apotheek in de buurt die dag en nacht open is, en anders zit er zelfs een op Schiphol.