Kan je door de prikpil heen zwanger worden?

ik gebruik al jaren de prikpil en heb iets langer dan 2 weken geleden gemeenschap gehad maar de laatste dagen ineens last van gevoelige tepels. Daar heb ik nog nooit last van gehad. Mijn darmen zijn ook een beetje aan het rommelen in mijn buik maar dat heb ik misschien wel vaker. Zou ik zwanger kunnen zijn of ligt het aan iets anders want ik kan niks anders vinden op internet wat er mee te maken zou kunnen hebben dan zwangerschap..

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, dat kan. Geen enkel anticonceptiemiddel biedt 100% bescherming. Zelfs een combinatie van een condoom en gebruik van pil, prikpil of spiraaltje levert in 1 op de heel veel gevallen een zwangerschap op. Het enige dat werkt is geen seks, maar dat is geen optie, althans voor mij niet haha ;). Ik zou voor de zekerheid een test doen en eventueel langs gaan bij je huisarts. Ik weet niet hoe oud je bent en of je dat misschien moeilijk vind, de huisarts heeft een beroepsgeheim en mag het aan niemand vertellen, ook aan je ouders niet.

Hoi, ik gebruik ook de prikpil, al bijna een jaar en heb sinds drie maanden ook dat symptoom, ben zeker weten niet zwanger. Als je op internet zoekt kom je het ook vaker tegen. Als je het toch nog niet vertrouwt, doe dan alsnog een test.

je kan zeker zwanger kunnen worden van de prikpil,

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100