Waar kan je je zaad laten testen? En dan zonder langs je huisarts te moeten, gewoon testen, geen vragen verder.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Gewoon thuis.

Het is nu nog even wennen, maar over een tijdje zal het niet meer dan normaal zijn en worden vergeleken met een predictorstick. Even kijken of je man vruchtbaar is.
Voor bijna 30 euro is sinds maandag bij drogist en apotheek een vruchtbaarheidstest te koop die een uur vergt en een betrouwbaarheid heeft van 86 procent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar is wel een betrouwbare methode voor. Je hebt er alleen een vrouw voor nodig, die dit een interessante test vindt. Uitslag krijg je na ca. drie kwart jaar.
13 jaar geleden
Ga maar eens bij de ggd langs .
Die kunnen je in ieder geval helpen of verder helpen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zaad kan je in Nederland niet zomaar laten testen. Daar is een gegronde reden voor nodig want het zijn dure testen. Mijn man is getest. Hij moest zijn verse zaad aanleveren via de gynaecoloog en vandaar naar het lab. De uitslag krijg je ook via dezelfde gynaecoloog. De reden dat het getest is omdat we al bijna 2 jaar bezig zijn geweest om een kindje te maken.