Kan ik zwanger zijn zonder ooit seks of voorspel te hebben gehad?

Hallo,
Ik ben een meisje van 16 en ben nog maagd ik heb nog nooit iets van seks of voorspel gehad. Dit is al de tweede maand dat mijn maandstonden niet zijn doorgekomen. Kan het dat ik op een of andere manier toch zwanger ben? Ik ben echt heel ongerust.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.4K
MasterSword
4 jaar geleden
Ongeveer 2020 jaar geleden werd een vrouw genaamd Maria ook zwanger zonder sex.
Zo iets noem je een wonder, hoef je niet ongerust over te zijn. Je krijgt vanzelf verlossing.
Als het een zoon wordt noem hem Chris sorry, ik moest even een grapje maken.
Maar ben je ongerust, ga naar de dokter.
Ritsuka
4 jaar geleden
Het is onmogelijk dat je zwanger bent. Ga naar de huisarts om uit te laten zoeken waarom je niet ongesteld word.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wordt er uberhaupt nog wel les gegeven op scholen daar over? Ondertussen weet je toch wel hoe je zwanger kan worden?
HannekeJanssen
4 jaar geleden
Je menstruatie kan ook wegblijven als je bijv. veel spanningen hebt, en / of als je veel bent afgevallen. Dat gebeurt écht veel vaker. Voor zwanger worden is het nodig dat er sperma van een jongen of man in (of in de buurt van) je vagina komt. Als je zeker weet dat dat nog nooit is gebeurt, kun je zéker niet zwanger zijn.
Ritsuka
4 jaar geleden
Ben je al bij de huisarts geweest?

Geef als eerste antwoord