Wat zijn de ervaringen met vruchtbaarheidsklinieken in Spanje

Positief en negatieve ervaringen gevraagd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb een kennis die is inmiddels 3x naar Spanje gereisd en 3x zwanger teruggekomen (en heeft nu 3 kinderen). Donor-ei + eigen zaad. Hoevaak ze totaal in Spanje waren, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
according to my knowledge that , With its glorious climate, spectacular scenery and fine beaches, Spain has long been one of Britain's favourite destinations - for holidays, second homes and retirement. Now, the emergence of high quality clinics - coupled with the favourable prices - are making Spain important as a medical destinations as well.