babyvoeding in fles van glas?

Mijn kleindochter krijgt bijvoeding met de fles van kunststof.
Ik heb gelezen als je een fles van kunststof verhit om de melk te verwarmen dat er giftege stoffen vrijkomen.
Dus mijn vraag:waar kan ik een glazen fles[zoals in mijn tijd]
vinden of bestellen,alvast bedankt.Pieter

Toegevoegd na 1 minuut:
giftege is giftige

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plastic flesjes zijn prima en veilig en ze kunnen goed tegen verwarmen in de magnetron. Een glazen fles kan ook als het je geruststelt, maar is een stuk zwaarder. Ze gaan wel langer mee.

Het beste antwoord

Ik gebruik voor mijn kindje Born Free glazen flessen (vanaf de geboorte) BornFree is ook heel geschikt voor overstappen van borstvoeding naar flesvoeding. Bij BabyDump en babyandmore.eu
Mijn baby heeft bijna nooit buikkrampjes en drinkt goed, echt een aanrader. O.a. om de reden die jij noemt heb ik deze glazen fles gekozen, ook komen er op plastic krasjes waar bacterien in kunnen nestelen!

Toegevoegd na 1 dag:
Er is 1 site waar je ook een klein formaat galzen fles kan bestellen van Born free, een aanrader voor de eerste drie maanden.
http://www.waschbaer.nl/Glazen-zuigfles-tegen-darmkrampjes--1110n2a292743.html?query=*&material=&farbe=&marke=&preis=&groesse=&pageSize=12
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb een site gevonden met gegarandeerd super goede flessen.
Ze zijn gewoon te bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pré Natal zal die toch wel verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn nu ook kunststof flesjes en spenen zonder bepaalde giftige stoffen zoals: Bibi en Avent. Athans dat beweren ze op de verpakking.