Hoe werkt abortus / zuigcurretage?

Er was dus vandaag een protestactie tegen abortus in Den Haag, dus ik ging even Googlen en ik kwam dit tegen: https://youtu.be/ESqdmQFTNhE. Is dat echt hoe het werkt, want dat filmpje is uit Amerika en van iemand die tegen is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Eh, ja. Had je anders verwacht?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nou, niet dat ik een discussie erover wil starten ofzo, maar dit was niet wat ik zeg maar bij m'n biologielesjes heb gekregen, terwijl het er best wel gruwelijk eruitziet.

Antwoorden (1)

helaas is die video de waarheid, maar dat is in het 2e trimester wanneer de baby eigenlijk al een kleine baby is. wanneer een baby nog maar 5 tot 12 weken is kan het nog verwijderd worden met een zuigcurettage. beide opties kunnen schadelijk zijn voor jezelf. Goede vraag!