ben 7 juni gestopt met evra na de 2de pleister just de week van men eisprong kan ik al zwanger zijn?

ben op 24 mei gestart met evra met de eerste dag van mjn menstruatie maar ik en men vriend hebben besloten om nog een 2de kind te nemen daarom ben ik na de 2de pleister gestopt met evra juist de week van men eisprong hoe groot is de kans dat ik al zwanger zou zijn

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Ik vrees dat die kans best wel klein is. Het kan tot een maand duren voor je hormonen uitgewerkt zijn en dat je dus weer helemaal op en top vruchtbaar bent en klaar om een kind te ontvangen in je baarmoeder.