Nee, onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, volgens mij zijn ze dan gemuteerde cellen die nooit een gezonde vrucht kunnen maken. Als je doelt op een tweeling zwangerschap heeft dat met de celdeling van de bevruchte eicel te maken, of 2 aparte eicellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Om een zwangerschap te kunnen krijgen heb je een eicel en een zaadcel nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat hadden anders veel homo's al gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zaadcellen kunnen helemaal niet samensmelten. In 1 uitstoting zitten gemiddeld 200 miljoen zaadcellen; anders was dat echt wel eens gebeurd.