ik ben naar de dokter geweest want me buik was opeens heel dik ik had buikpijn en ik voelde iets een baby misschien? ik voelde een bobbel iets ofzoo

in mijn buik kan iki zwanger zijn?
ik had het 2 weken gelden toen gedaan en toen werd mijn buik dik maar het is nu ongeveer 1 maand later en mijn buik is nog steeds net zoals 2 weken gelden iets dikker zwanger? of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je naar de dokter bent geweest, stel je hier geen vraag meer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij ben je ervan overtuigd dat je zwanger bent en luister je vervolgens niet meer naar de dokter die zegt dat het aan de darmen ligt. En doe anders een test!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een baby voel je echt nog niet na een maand bewegen.
Doe gewoon een test als je het niet vertrouwd. Die kun je kopen bij elke drogist of apotheek.

Antwoorden (4)

Als je naar de dokter geweest bent, dan zal die het wel kunnen zeggen! Als hij dat niet getest heeft, kun je natuurlijk zelf een zwangerschapstest doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens is een vruchtje na één maand nog niet zo groot dat je het kunt voelen. Maar door de hormonen kan je buik wel opgezet zijn.

Toegevoegd na 8 minuten:
Aan je vorige vraag zie ik dat de dokter denkt dat je iets aan je darmen hebt. Waarschijnlijk is dat het dus.
Maar zoals gezegd: doe gewoon een zwangerschapstest.
13 jaar geleden
als je zwanger zou zijn zou je buik niet zo snel dik zijn.
de meeste mensen die zwanger zijn krijgen pas na 3 a 4 maanden een dikke buik.

maar je was toch bij de dokter geweest? heb je geen zwangerschapstest gedaan ?
heeft de dokter niet aan je buik gevoeld ?

misschien is je buik wel gewoon wat dikker omdat je wat veel snoepgoed hebt gegeten met al die feestdagen enzo.
en anders weer naar de dokter als je het niet vertrouwd.

en doe aan veilige sex als je niet zwanger wilt worden.
13 jaar geleden
Volgens een andere vraag van je heeft de dokter gezegd dat het aan je darmen lag. Als je nu voor je eigen gemoedsrust een zwangerschapstest doet dan weet je het zeker en hoef je je er geen zorgen meer over de maken. Je bent er volgens mij erg mee bezig en bent nu erg gefocust op je buik. Terwijl er heel veel andere redenen kunnen zijn voor een opgezette buik.

Bovendien kunnen wij hier op GV niet door de computer heen kijken of je al dan niet zwanger bent. Dat zul je toch zelf moeten testen. En zorg er in de toekomst voor dat je je hierover geen zorgen hoeft te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij dat bezoek aan de dokter een zwangerschapstest hebt laten doen en je was niet zwanger, en je hebt daarna onveilige seks gehad, dan zou je theoretisch zwanger kunnen zijn maar dat merk je nu echt nog niet aan je buik.
Ik denk eerder dat je een soort zwangerschapsobsessie hebt.
Als je twijfelt: doe een test, of ga terug naar de dokter.
En geloof nou maar van ons allemaal: niet alles dat je in je buik voelt is een baby.