Wat is nou de beste manier om zwanger te worden van een meisje?

Kijk je mag tegenwoordig al blij zijn überhaupt normaal zwanger te worden. Dus je moet blij zijn met alles wat je mag krijgen. Dat voorop.
Maar wat zijn de zogenaamde truucs om in verwachting te raken van een meisje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.5K

Het beste antwoord

"Het recept voor een meisje" is:
De geslachtgemeenschap dient een paar dagen vóór de ovulatie (=eisprong) plaats te vinden. Een zaadcel kan ongeveer vijf dagen in het lichaam van de vrouw in leven blijven. En ‘wachten’ tot een eisprong plaats vind. De meest levensvatbare of te wel ‘de sterkste’ zaadcellen zijn de zaadcellen die voor een meisje kunnen zorgen. Na een paar dagen sterven de zaadcellen die verantwoordelijk zijn voor het mannelijke geslacht af. De vrouwelijke zaadcellen blijven over en hebben zo een betere kans om het nieuw vrijgekomen eicel te bevruchten.
Zou de geslachtsgemeenschap vlàk voor de ovulatie plaatsvinden dan zullen de vrouwelijke zaadcellen voorbij ‘gezwommen’ worden door de snellere mannelijke zaadcellen. De kans op een meisje is dan verkeken. De vrouw dient dus een nauwkeurig schema bij te houden om exacte te weten wanneer het haar gunstige dagen zijn.
Daarnaast is er in de Chinese cultuur een manier om de kans op een meisje te vergroten. Aan de hand van een conceptiekalender kan worden bepaald of de baby een meisje zal worden. Bij de voorspelling is leeftijd van de moeder en de maand van conceptie de twee belangrijkste elementen. Niet de geslachtsdaad maar de daadwerkelijke bevruchting van de eicel (=conceptie) is van belang. Een vrouw is vruchtbaar tussen de vijfde en achttiende dag na de menstruatie.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geinig.
Al geloof ik het niet helemaal.
Maar toch een plus:+
Amadea
13 jaar geleden
Het zijn dan ook zogenaamde trucs zoals de vraagstelster al aangeeft, en er staan aanhalingstekens om "het recept"!

Andere antwoorden (10)

ik heb wel eens gehoord dat het als vrouw zou beginnen, en het ligt aan wat de moeder eet wat het wordt. Onzin natuurlijk, de embryo begint als vrouwelijk, maar bij de bevruchting is het X of Y chromosoom van de zaadcel bepalend voor het geslacht.. Dus daar kun je weinig aan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zaad van de man bepaalt het geslacht; het is dus zaak zwanger te worden van een man die al veel en uitsluitend dochters als kinderen heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn er niet. Je zult het moeten doen met het sperma van je partner, omdat dat bepaalt wat het geslacht zal worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens ergens gelezen (ik opper het maar, dan kan iemand anders het verder opzoeken, uitwerken) dat het geslacht van de baby te maken heeft met de zuurgraad in de vagina.

Toegevoegd na 42 seconden:
Leuk babytje heb je Baylyisme!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enige manier om daar 100 procent zeker van te zijn is genderselectie, een (verwerprlijke) methode waarbij je in een kliniek een paar eicellen laaat bevruchten en die met vrouwelijke genen laat terugplaatsen.

Van de rest van de methodes kan niet worden gezegd dat dit de methode is omdat er toch een behoorlijke foutmarge in zit. Zoals:
Chinese geboorte kalander
Met sokken aan vrijen
De rest heb ik al voorbij zien komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij alle trucs heb je 50% kans dat het lukt :)
Dus bedenk je eigen truc en dan maar afwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het een jongen of een meisje wordt, wordt al tijdens de bevruchting bepaalt. Er zijn twee soorten chromosomen, namelijk de X en de Y. De eicel van een vrouw is de X en de zaadcel van de man is een X of Y. XX wordt een dochter en XY wordt een zoon. De man bepaalt dus het geslacht.

Serieuze fabels om het geslacht te bepalen tijdens de zwangerschap

Wanneer je zwanger bent krijg je het hartje van de baby te horen. Van deze hartslag kan je horen of het een jongen of een meisje wordt. De hartslag van een meisje is sneller dan die van een jongen. Wanneer de hartslag onder de 140 is, wordt het een jongen. Is de hartslag boven de 140 wordt het een meisje.

Er wordt ook vaak gekeken hoe de moeder de baby draagt. Wordt de kleine hoog gedragen wordt het een meisje. Draagt ze de kleine laag wordt het een jongen. Verder moet er ook gekeken worden of de kleine van voren wordt gedragen of niet. Kan je van de achterkant zien of iemand zwanger is, wordt het een meisje. Kan je het niet zien wordt het een jongen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is bewezen als de vrouw (jij dus) mooi bent, zal uw eerste kind meer kans hebben een meisje te zijn, indien niet, nja ;-)

Toegevoegd na 36 seconden:
heb ergens in tijde gelezen in het nieuwsblad.be
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een kans van 50% dat het een meisje word. Je zou voor de gein die dingen kunnen proberen die gezegd worden, maar of dit echt zo is zou je natuurlijk nooit achter komen.. want als het een meisje word zal ook niet weten of het echt daardoor komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou heel grof weg gezegd zou je dus bij de man omdat hij het geslacht bepaald alle y chromosomen via de medische molen weg moeten laten halen ( scheiden) En daarna via kunstmatige inseminatie alleen de x chromosomen moeten toe dienen.
Dan weet je zeker dat je een meisje krijgt.
MAAR waarschijnlijk is dit onmogelijk.
En ik ga er dan ook van uit dat er geen enkel recept bestaat om een dochter te krijgen. En geen enkel preparaat of wat dan ook.
Je zult hoe dan ook altijd 50 % kans krijgen op een zoon.