Wanneer kan ik een zwangerschapstest doen als ik aan de pil ben?

Doordat ik aan de pil ben heb ik maandelijks bloedverlies ( geen menstruatie), dit zou ook zo zijn als ik zwanger was. Ik heb een relatie en regelmatig seks. Doordat ik aan de pil ben gebruiken we geen condoom. Toch voel ik me de laatste tijd niet zo lekker, veel moe en misselijk, en aankomen. Nu ben ik bang dat ik misschien zwanger ben. Maar ik heb geen idee hoe lang ofwat.. Hoe kan ik dit nu testen? Zwangerschapstesten kunnen na een bepaalde tijd niet meer.. Ik wil echt niet zwanger zijn dus.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Je zou kunnen beginnen met een zwangerschapstest. Een thuistest of via de arts. Je weet niet hoelang je eventueel zwanger kunt zijn ivm de pil. Hoe lang heb je de klachten? Kan natuurlijk ook van iets anders afkomstig zijn. Vertel het je hhuisarts. Deze kan dingen uitsluiten of eventueel een echo laten maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan 2 testen halen bij de kruidvat, 2 voor 5 nog wat. Als je denk dat dit al klachten zijn van een eventuele zwangerschap kan je meteen testen.