Iemand ervaring met EUG of buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Ik heb een miskraam gehad op 16 augustus. Op 6 weken . Verder bleef ik bloedverlies hebbe tot nu en sinds enkele weken heb ik heftige pijn plus 1 x overgeve en flauwvallen van de pijn. Ik belde de gynecoloog ze zei dat het de eerste menstruatie was die zo fel kon zijn. Het was inderdaad mijn menstruatie mr de pijn kwam uiteindelijk door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Heb dan nogmaals heftige pijn gehad. Nu sinds gisteren heeft de gynecoloog ontdekt dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Aan mijn linkereierstok zit het. En dat ik morgen moet geopereerd worden. Best wel snel maar beter dan ben ik eindelijk verlost van deze pijn. Ze gaan 3 sneetjes maken van 1 cm. En het verwijderen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang is het herstel?

De gynecoloog zegt da ik onmiddelijk terug zwanger kan worden na mijn eerste menstruatie.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Ik heb dat ook meegemaakt, alleen werd het bij mij uiteindelijk toch een grotere operatie (litteken vrijwel niet meer te zien) omdat het nogal een puinhoop was in mijn buik.
Het herstel duurde een paar weken, maar als ze het bij jou met drie kleine gaatjes kunnen doen, zal het herstel uiteraard sneller verlopen.
Drie maanden na de operatie durfde ik het weer aan om zwanger te worden en dat was ook meteen raak. Negen maanden later was ik moeder van een kerngezonde zoon en weer anderhalf jaar later volgde een dochter.
Ik wens je heel veel succes morgen en heel veel beterschap!