Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb met paar vrouwen veilig gevreeen op vakantie,wel heb ik geejaculeerd op hun buik.Kan het sperma zo afdruipen nr de vagina en bevruchten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Sperma kan niet tegen uitdrogen. Ze "zwemmen", en daar is dus vocht voor nodig.
De kans dat ze van buitenaf de vagina bereiken en vervolgens nog iets teweegbrengen is dus verwaarloosbaar.
Toch zou ik ze helemaal niet de kans geven door het af te vegen, of desnoods te likken.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Afdruipen niet, daar is echt meer voor nodig. Maar in theorie zou een vrouw wel zwanger kunnen worden als ze sperma aan haar vingers heeft en daarna zichzelf bevredigt door één of meer vingers in te brengen in haar vagina. Ook een seksspeeltje dat inwendig wordt gebruikt, kan als er vers sperma opzit, dienen als medium voor het - al dan niet bewust - inbrengen van het sperma in de vagina.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De mogelijkheid, dat er met het voorvocht spermatozoïden zijn meegekomen is niet geheel en al uit te sluiten!
M.i. was er absoluut geen sprake van "veilig vrijen".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mogelijk, maar blijkt niet uit de vraag.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding