Is de organisatie "Moeders voor Moeders" nog wel bekend bij jonge vrouwen/moeders?

Krijg vaak vragende blikken als ik er over vertel.
Of is de behoefte aan het HCG hormoon afgenomen waardoor er minder aandacht voor is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jazeker, mijn dochter heeft er vorig jaar aan meegedaan. Omdat ze zelf niet zo makkelijk zwanger werd, wist ze wat ze voor anderen zou kunnen betekenen. Vandaar haar inspanning, want een klein beetje vrijheid moet je wel inleveren.

IK ken het in ieder geval wel en ik ben 29. Ben (nog) geen moeder maar ben er mee bezig en zat laatst idd te denken dat, als het zover is, ik me in Moeders voor Moeders wil verdiepen.

Vorig jaar zeurde m'n biologiedocent ons de oren van de kop daarover, dus ik neem aan dat het nog leeft ja

Ja dacht het nog wel, heb ook meegedaan. (Maar was wel ongeveer 3 jaar geleden.) Ik werd gevraagd door de verloskundige of ze mij er voor mochten bellen. Vandaar eigenlijk, eerder had ik er ook nog nooit over gehoord.

ja het is er nog wel. en als je tijdschriften leest over zwangerschap enzo staat er wel regelmatig iets over in. maar bij de verloskundige of huisarts is mij hier nooit iets over gevraagd of verteld

Ik ken het, want mijn vrouw doet er op het moment aan mee! Het is heel makkelijk en kost echt niet zoveel oeite, dus ik zou het anderen zeker aanraden. Er is namelijk heel veel vraag naar het hormoon.

Bekend wel, maar niet overal wordt er nog ingezameld. Toen ik zwanger was kon het hier neit eens omdat er geen inzamling werdt gehouden, maar ik hoorde dat het nu wel weer kan, en dat het vaak via de verloskundigen geregeld wordt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100