Zijn krampen normaal bij het begin van pilgebruik?

Ik ben nu al 8 dagen terug begonnen met de pil. Eerste pil heb ik genomen eerste dag van menstruatie. Nu na 7 dagen heb il precies krampen als dat ik ongesteld zou moeten worden. 2 weken geleden heb ik onveilige seks gehad, map genomen binnen de 36uur. Door die map is mijn ongesteldheid pas later begonnen, op die dag dus eerste pil genomen. Zijn deze krampen normaal? Ik zal toch een zwangerschapstest doen wanneer dat kan maar zou hier toch graag wat advies horen. Hopelijk ben in niet zwanger.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Toen ik net begon met de pil had ik ook pijn in mijn buik, de hormonen gaan zich aanpassen door de pil. Het zou vanzelf over moeten gaan. En de kans dat je zwanger bent is klein, maar als je echt zekerheid wil hebben doe je een testje.