Eergister heeft mijn vriendin een morning afterpil geslikt maar hebben we een half uur daarna weer onveilig sex gehad. werkt de morning after dan nog?

Eergister heeft mijn vriendin een morning afterpil geslikt maar hebben we een half uur daarna weer onveilig sex gehad. het duurde een half uur ongeveer en ik ben niet in haar klaar gekomen. werkt de morning after dan nog?

Weet jij het antwoord?

/2500

De morning-after-pil is een paardenmiddel, dat versneld een menstruatie opwekt. Dus de tweede keer onveilige sex zal 'meegenomen' worden in de werking ervan. Maar dit is absoluut niet een manier, waarop je zwangerschap op den duur kunt voorkomen. Daarvoor is het een té grote dosis hormonen voor je vriendin, en een aanslag op haar lichaam. Dus vóór je weer aan de gang gaat, moeten jullie een definitieve manier beslissen om zwangerschap te voorkomen : condooms, spiraaltje, pil of prikpil. Want het is echt een noodoplossing om de morning-after-pil te slikken. En ook al kom je niet klaar : in je voorvocht zitten óók al zaadcellen. Dus wordt even een beetje volwassener met z'n tweeën, en neem jullie verantwoordelijkheid door een definitieve manier van voorbehoeden te kiezen!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100