Eergister heeft mijn vriendin een morning afterpil geslikt maar hebben we een half uur daarna weer onveilig sex gehad. werkt de morning after dan nog?

Eergister heeft mijn vriendin een morning afterpil geslikt maar hebben we een half uur daarna weer onveilig sex gehad. het duurde een half uur ongeveer en ik ben niet in haar klaar gekomen. werkt de morning after dan nog?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
escape
12 jaar geleden
Dat ding heet "morning after" en niet "hour before".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag???? Niet dus. Lees de bijsluiter, dan weet de hoe de m.a.p. werkt. Bovendien vraag ik me af hoe graag je een bevruchting wilt voorkomen als je kort na inname weer onbeschermde seks hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel risico wil je nog nemen gast102238?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je hardleers...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OMG!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het feit dat je die pil moest innemen is al na een fout! gaan jullie gewoon door met geklungel of gaan jullie nu een echt voorbehoedsmiddel februiken? die pillen zijn heel ongezond!
Ritsuka
12 jaar geleden
Soms vraag ik mij af waar het heen gaat met deze wereld..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobie ; je haalt me de woorden uit de mond.
Ik opende deze reacties om te kunnen zeggen : "Hoe bedoel je hardleers.......:lol:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de ene kant hoop je dat het gewoon verschrikkelijk misgaat, aan de andere kant is dat dan weer zielig voor het kind......een beetje verantwoordelijkheidsgevoel is voor ouders-to-be eigenlijk wel een must.
corzijlstra
12 jaar geleden
Anders neuk eens niet en ga eens masturberen.

Antwoorden (1)

De morning-after-pil is een paardenmiddel, dat versneld een menstruatie opwekt. Dus de tweede keer onveilige sex zal 'meegenomen' worden in de werking ervan.

Maar dit is absoluut niet een manier, waarop je zwangerschap op den duur kunt voorkomen. Daarvoor is het een té grote dosis hormonen voor je vriendin, en een aanslag op haar lichaam.

Dus vóór je weer aan de gang gaat, moeten jullie een definitieve manier beslissen om zwangerschap te voorkomen : condooms, spiraaltje, pil of prikpil. Want het is echt een noodoplossing om de morning-after-pil te slikken.

En ook al kom je niet klaar : in je voorvocht zitten óók al zaadcellen.

Dus wordt even een beetje volwassener met z'n tweeën, en neem jullie verantwoordelijkheid door een definitieve manier van voorbehoeden te kiezen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehhh de morning after wekt dus geen menstruatie op maar stelt de eiersprong juist uit: "Dit hormoon zorgt ervoor dat de eisprong uitgesteld wordt." -->http://www.noodpil.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=22&m=m&Itemid=51 en http://nl.wikipedia.org/wiki/Morning-afterpil#Werking
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verder sluit ik me overigens geheel aan in je reactie :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk, dat je je vergist....want als de eisprong al heeft plaatsgevonden, maw. als de vrouw al redelijk gevorderd is in haar cyclus tussen twee ongesteldheden, kan toch de morning-after-pil voorgeschreven worden ter voorkoming van het innestelen van een bevruchte eicel in het baarmoedervlies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De morning-after-pil knalt gewoon een jaarvoorraad hormonen in je lijf, waardoor het niet eens uitmaakt of je voor of na je eisprong zit, je wordt gewoon zo door elkaar gegooid dat je lichaam een eventuele zwangerschap of bevruchting gewoon niet af kan maken. In principe zal die een volgende eisprong een poosje voorkomen, puur omdat dat de werking van de pil is.
Het is beslist geen voorbehoedsmiddel, maar een noodgreep. Uitstekend antwoord dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je, Marleen!!