ik ben 20,5 week zwanger en uitgenodigd voor de inenting. Maar hoe groot is de kans op beschadiging van mijn ongeboren kindje?

Weet jij het antwoord?

/2500

Lees eens rustig wat op deze site staat en denk er nog eens over na, please... Gun jezelf het beste... Toegevoegd na 8 minuten: http://nieuwetijdskinderen.wordpress.com/2009/11/12/vaccineren-voor-zwangeren-en-kinderen/

Bronnen:
http://nieuwetijdskinderen.wordpress.com/t...

Voor dit soort vragen moet je niet bij een groep anonieme internetters zijn, maar bij je dokter. Dus hup, waag er eens een telefoontje aan je huisarts aan. Of aan je gynecoloog. Desnoods allebei. Die mensen hebben inzicht in jouw persoonlijke medische situatie, en kunnen vanuit hun medische kennis en ervaring het beste advies geven over de vraag of je groter risico loopt door wel of juist niet te vaccineren. Ik kan me je zorgen best voorstellen, als zwangere moet je immers niet alleen rekening houden met je eigen gezondheid maar ook met die van je ongeboren kind. Maar door zoiets op internet te vragen (en ik neem aan dat je van plan was adviezen die je hier krijgt op te volgen) leg je jouw leven en dat van je ongeboren kind in handen van een stel mensen die je niet kent, die jouw gezondheidssituatie niet kunnen beoordelen, en die ook nog eens geen enkele medische opleiding hebben. Lijkt dat je echt verstandig?

Je bent opgeroepen. Ik neem aan dat je op een lijst staat omdat je zwanger bent? Dan is het dus een overweging die al gemaakt is door iemand die heel wat beter in de voors en tegens zit dan een groepje mensen op een forum. Dus: Gewoon gaan. Bij twijfel: De oproepende instantie om uitleg vragen, en je huisarts voor tweede mening. Medische vragen horen bij je arts thuis, niet bij de AIF'ers (Anonieme Internet Forummers)

Doe wat je moet doen en ga meteen naar de huisarts en laat je inenten... Zo laat je anderen over je beslissen, dan hoef jij dat niet... En dan gehoorzaam je gewoon wat anderen over je zeggen, dan doe je het nooit fout... Je weet maar nooit...

Kijk voor info over inenten en zwangerschap op www.rivm.nl

Dat weten ze niet. Daarom is het besluit maken zo lastig. Ze hebben het op drachtige dieren getest en daaruit bleek vooralsnog geen beschadiging te zijn opgetreden. Maar de vraag is op langer termijn ... dat kan niemand weten omdat we dat termijn nog niet bereikt hebben. Softenon en DES kon vroeger ook geen kwaad. Ik weet wel dat de eerste resultaten over het vaccineren in het algemeen pas eind december bekend zijn. Ik durf het ook niet aan. Ik heb het niet gedaan. En ja wat is goed. Als je maar wel beseft Aan HADDEN HEB je NIETS! Doe waar je je goed bij voelt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100