Sinds 1997 is het wettelijk toegestaan. Maar het is niet eenvoudig. De enige instelling die het nu nog doet, is het VUMC en die zijn er niet scheutig mee.

Je moet als wensmoeder echt een baarmoeder missen, of het moet levensgevaarlijk zijn om zelf een zwangerschap uit te dragen, anders word je afgewezen. Ook een homokoppel kan bij het VUMC nog altijd niet terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ivf is in nederland sinds 1982 mogelijk, zie bron, er staat ook nog wat meer info maar in de eerste zin staat het al.