Ik heb met oudjaarsnacht mijn pil om 5 uur snachts ingenomen, nu de volgende dag ben ik mijn pil thuis Vergeten

Dus kan ik hem voor het slapengaan niet innemen wat ik normaal wel doe Rond een uur of 11. Nu is mijn vraag kan ik hem morgen ook nog innemen? Want er mag 36 uur tussen zitten toch dus dan zou ik hem in principe morgen tot 5 uur smiddags in kunnen nemen of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan je pil gewoon later innemen en daarna weer verder gaan met het normale ritme.

Als je toch een beetje twijfelt aan de pil, gebruik tot menstruatie even een condoom.
Zo doe ik het ook altijd, ik ben een ster in het vergeten van de pil. Dus als ik ga twijfelen is mijn gouden regel: of geen sex of een condoom.

Sccs en geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké bedankt haha Gr