ben ik zwanger?

ik heb het nu 3 keer onveilig gedaan en ben niet aan de pil, zondag moest ik ongesteld worden, maar heb maar een klein beetje bloed verlies gehad en nu heb ik al 2 dagen geen bloed verlies.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (10)

Dan maar ff langs de huisarts en in het vervolg beter opletten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je nou van ons horen? Dit kunnen wij echt niet zo concreet bepalen, elk antwoord is risicovol. Ga even langs de huisarts, voor hem is dit aan de orde van de dag (dus schaam je niet ofzo), of doe een zwangerschapstest.
En als je het onveilig doet zonder pil moet je gek zijn op kinderen. Laat dat een waarschuwing zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 keer onveilig is al fout 3x keer is het verhaal van de ezel...
heb je enig idee wat het allemaal inhoud, en dat je speelt met een mensen leven als je wel zwanger raakt.
beter opletten morgen even een testje halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je kunt doen is bij de Etos , Da of de kruidvat een zwangerschapstest kopen.
Die test doe je dan met wat van je urine, maar dat staat allemaal in de gebruikaanwijzing.
Zo weet je meteen of je dan zwanger bent of niet.

Misschien wil je het op dit moment niet horen, maar het is wel érg onverstandig van je, om zonder condoom te vrijen.
Mocht het loos alarm zijn, wat ik voor je hoop, ga dan eens langs je huisarts voor de pil, zij hebben geheimhouding..
Ook als je toch zwanger blijkt, praat met je ouders of ga naar je huisarts.
Natuurlijk altijd nog een condoom gebruiken om aids en geslachtziekten te voorkomen.
Heel veel sterkte en succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vraagstelling suggereerd dat je niet zwanger zou willen zijn.Doordat je je daar zorgen over maakt kan de menstruatie uitblijven.Door de stress zeg maar.
Ik zou het niet langer afwachten en het advies van de anderen opvolgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat de menstruatie wat 'achterblijft' doordat je wellicht gespannen bent vanwege de uitslag van je fysieke uitspattingen.

Ik wil niet moraliseren, maar heb je je wel eens gerealiseerd wat voor verantwording je neemt wanneer je de voorkeur geeft aan genot boven het evt. ouderschap? Wat ongetwijfelt een godsgeschenk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel zwangerschapstesten van de drogist zijn tegenwoordig betrouwbaar vanaf de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden. Ga daarom naar de dichtsbijzijnde drogist zodra die opengaat, en koop zo'n test.

Let als je die test doet even op de gebruiksaanwijzing, verkeerd gebruik maakt hem minder betrouwbaar.

Wacht de voorgeschreven tijd voordat je de uitslag bekijkt.

En dan: ben je volgens de test zwanger? Direct naar de huisarts om de uitslag te bevestigen. Wil je niet zwanger zijn, kan hij/zij misschien ook helpen bij het bekijken van opties.

Ben je volgens de test niet zwanger? Als je wel zwanger wilt worden, helaas, volgende maand weer een kans.

Als je niet zwanger wil worden, alsnog langs de huisarts om methoden van anticonceptie te bespreken. Daarbij geldt in het algemeen: gebruik altijd een condoom én nog een vorm van anticonceptie, zoals de pil, spiraaltje, nuvaring etc. etc. Het condoom om niet ziek te worden en de andere vorm van anticonceptie om zeker niet zwanger te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
You want to learn the hard way... Als je zo doorgaat zul je het op de harde manier leren...

Je moet overal papieren voor hebben, voor de minste zaken, maar om moeder te worden volstaat enkel een dosis naïviteit...

Je zou mijn dochter niet moeten zijn, want dan kreeg je van mij een preek te horen die jij je hele leven niet meer zou vergeten...

Ben ik zwanger? over een tijdje is dat zo het geval, meisje... Ga zo door... Het is jouw keuze...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan wel naïviteit gecombineerd met vruchtbaarheid!
Hoe dom kan een mens zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi gezegd, Xinix!
ik hoop dat als je zo gaat vrijen dat je zwanger wilt worden...maar goed uitblijven van de menstruatie kan meerdere factoren hebben en hoeft niet perse te zijn dat je zwanger bent...wacht even een goede week en doe dan een zwangerschapstestje die geven tegenwoordig ook aan hoelang je het al bent....heel veel sukces!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je misschien al zwangerschapsverschijnselen?
Dat vraag ik omdat ik bij beide zwangerschappen al voelde dat ik zwanger was, terwijl ik eigenlijk nog ongesteld moest worden. Ik was zeg maar nog niet eens overtijd. Dus heb je misschien:
gespannen, pijnlijke borsten?
moet je vaker plassen?
vind je bepaalde (etens)luchtjes ineens vies ruiken?
Vind je koffie minder lekker?
voel je je (meer) moe?
Deze verschijnselen had ik al heel snel.
Maar het hoeft niet hoor. Sommigen merken helemaal niets. Natuurlijk moet je gewoon even een test doen. Maar dat antwoord is al zo vaak gegeven, dat ik nu met deze tips kom. Succés!