ik voel de baby niet meer ?

Ik ben nu 27 weken zwanger maar voel al een dag en een paar uur de baby niet meer..
Is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies!

Antwoorden (6)

Ik zou voor de zekerheid naar de arts gaan!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is niet normaal.
Wil je alsjeblief NU de verloskundige bellen?
Of beter nog, ga naar het ziekenhuis.
Heel veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bel de verloskundige, dit kan ook op zondag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf 25 weken zou je de baby elke dag even moeten voelen, maar ik hoor vaker dat vrouwen een paar dagen niks voelen. Ik zou toch vragen of de verloskundige even
wil luisteren naar het hartje. Dan ben je gerustgesteld.Er bestaan ook apparaatjes waarmee je zelf thuis naar de hartslag kan luisteren. Vraag daar meteen even naar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het opgezocht en het blijkt dus zo te zijn dat dit gewoon kan voorkomen.

Kijk maar op dit forum: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/181974-baby-niet-meer-voelen.html

Maar je kan altijd naar de verloskundige ja als u zich daar meer zekerder door gaat voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ineens geen leven meer voelt, kàn dat een teken zijn dat het niet goed gaat met je baby.
Er is maar 1 manier om vast te stellen hoe het met de baby gaat: contact met een deskundige.
Niet afwachten dus maar in actie komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom schreef ik er ook bij : ''Maar je kan altijd naar de verloskundige ja als u zich daar meer zekerder door gaat voelen''
Het kan gewoon voorkomen, misschien slaapt ie, of is hij/zij gewoon erg rustig. Vanaf een week of 25 zou je hem/haar wel geregeld moeten voelen. Dat wil niet zeggen dat als je hem/haar een dag niet voelt dat er meteen iets aan de hand is. Maar als je hem/haar na twee dagen niet meer voelt, zou ik wel voor de zekerheid even met de verloskundige bellen. Dan ben je gerustgesteld. Waarschijnlijk ligt hij/zij gewoon even met de voetjes ergens ander (bijvoorbeeld tegen je placenta aan) en dan voel je de bewegingen minder of niet.
Je moet het zeker even in de gaten houden, maar laat je vooral niet gek maken, maak een afspraak en ga even jezelf geruststellen. Ik heb in alledrie mijn zwangerschappen een weekendje of een paar dagen niets gevoeld, en ik heb drie gezonde kids...dus niet gelijk stressen, er zal vast niets zijn. Maar laat je even door een deskundige nakijken, zijn nemen je echt serieus en dan ben jij je bezorgdheid kwijt!! Succes!!