Ik heb bruin bloedverlies gehad tijdens de 9e week wat Kan dat betekenen ?

Ik heb hiervoor een miskraam gehad
Heb 4 dgn licht bruin bloedverlies gehad

Toegevoegd na 1 minuut:
En ik maak me zorgen over mijn zwangerschap
en moet vandaag voor de 1e echo ben heel bang

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan wens ik je in ieder geval veel sterkte meid! Want al denk ik ook dat niet van veel betekenis hoeft te zijn kan ik mij toch voorstellen dat dit ontzettend spannend voor je moet zijn.

Antwoorden (5)

Bruin bloed is oud bloed. Je baarmoedermond is heel goed doorbloed. Het is dus mogelijk dat er een vaatje is geknapt tijdens het vrijen waardoor je nu dus bloed af geeft.

Het kan ook een voorbode voor een miskraam zijn maar dan wordt het bloed wel lichter van kleur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hey kop op, je hebt toch al een echo gepland staan! Straks tijdens de echo gewoon nog even zeggen en dan kijken ze extra goed en kunnen ze je ook direct vertellen of het er goed uitziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is daar nu niets over te zeggen en kun je beter de echo afwachten. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar die kunnen wij hier niet wegnemen. Goed dat je niet nog dagen hoeft te wachten. Ik denk overigens dat je in een geval als dit best eerder contact op mag nemen met de verloskundinge. Succes zo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang hert spoortjes zijn betekend het naak niets. Ik heb bij de 1e zo'n 10 weken lang innestelingsbloedingen, zoals ze genoemd worden, gehad. De 2e was helemaal apart, want die bleef bioj hevige bloedingen zelfs zitten. Zoals eerder gemeld is bruin bloed oud bloed. Als je er geen fikse krampen bij hebt is er vaak niets aan de hand, maar kan me voorstellen dat zeker gezien je vorige ervaring je er zorgen over maakt. Succes vanmiddag en meldt je even hoe het gegaan is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan idd heel goed innestelbloeding zijn, had ik ook en vond het ook eng. maar het is en blijft toch spannend de 1e echo. ik hoop dat alles in orde is!
we horen het wel ..