Vanaf wanneer kan ik het kindje voelen bewegen?

ben nu zelf bijna 11 weken zwanger.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Feli.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Feli ??

Het beste antwoord

Dat kan tot de 20ste week duren voordat je iets voelt. Hier is een leuke site waarop de je ontwikkeling van je kindje kunt volgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Vanaf 18 weken bij het eerste kind, bij andere kindjes kan het eerder.

Toegevoegd na 17 seconden:
trouwens...GEFELICITEERD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je baby voelen bewegen zo rond de derde maand. Sommige vrouwen voelen dit eerder, anderen het later. Vaak voelen vrouwen bij een volgende zwangerschap het kindje eerder bewegen, dit komt doordat ze dan ook weten wat ze dan zouden moeten voelen. De eerste bewegingen zijn makkelijk te verwarren met de bewegingen van je darmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een aanvulling op bovenstaande...
Als je net als ik je placenta aan de voorkant hebt zitten, kan het nog wel wat langer duren...
pin je er dus niet op vast ;)

Ik voelde het wel redelijk vroeg, meer als kriebeltjes aan de binnenkant van je buik.

Mijn vk gaf mij als voorbeeld om te weten hoe het voelt...:
Houd je hand tegen je wang, en druk zachtjes met je tong tegen de wang, die "drukjes" voel je (maar dat kan nog wel even duren hoor)

Geniet van je zwangerschap!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoi ik ben nu bijna 33 weken zwanger en voelde mijn zoon bij de 14 weken al. dit komt omdat het de 2e is en ik het gevoel herken. het voelt als een fladderend vlindertje, of plopjes in bvb je lies.
focus je erop voor je gaat slapen, meestal als je helemaal stil ligt komt de baby in actie omdat hij niet meer in slaap gewiegt word door jou lopen en andere acties.

GEFELICITEERD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Harstikke leuk, rond de 18 weken is het normaal dat je iets gaat voelen. Maar toch is het moeilijk te herkennen. Het is dan ook nog zo klein. En het hangt er ook vanaf of je van nature wat dikker bent. Dan voel je het ook later.