mijn vriendin is vreemd gegaan en is nu zwanger. Hoe kom ik erachter van wie het kind is?

mijn vriendin is vreemd gegaan en is nu zwanger. Nu twijfel ik eraan of het mijn kind is of niet. Als het mijn kind is dan wil ik het met alle liefde opvoeden. Maar hoe kan ik erachter komen of het mijn kind is of niet?

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik moet er wel bij zegen dat ik nog niet 100% zeker weet of ze zwanger is. Er zijn wel al een aantal symptomen die overeen komen met 4 to 6 weken zwangerschap.

Weet jij het antwoord?

/2500

Via een DNA-test. Kan bijvoorbeeld zo: https://www.consanguinitas.nl/vaderschapstest.htm

Een DNA test laten doen.

Praat allereerst met je vriendin en zeg waar je mee zit. Dat is wel zo eerlijk. Daarna kunnen jullie samen besluiten om die dna test uit te laten voeren.

Een gyneacoloog kan je zeggen hoelang ze al zwanger is, dan zou je t samen al kunnen berekenen. Als t kind geboren is, kan je n DNAtest laten uitvoeren.

DNA-test doen

Je kan het ook uitrekenen he, als je tenminste weet wanneer ongeveer ze is vreemd gegaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100