mijn vriendin is vreemd gegaan en is nu zwanger. Hoe kom ik erachter van wie het kind is?

mijn vriendin is vreemd gegaan en is nu zwanger. Nu twijfel ik eraan of het mijn kind is of niet. Als het mijn kind is dan wil ik het met alle liefde opvoeden. Maar hoe kan ik erachter komen of het mijn kind is of niet?

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik moet er wel bij zegen dat ik nog niet 100% zeker weet of ze zwanger is. Er zijn wel al een aantal symptomen die overeen komen met 4 to 6 weken zwangerschap.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kut voor je man..!

Antwoorden (6)

Via een DNA-test. Kan bijvoorbeeld zo: https://www.consanguinitas.nl/vaderschapstest.htm
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was net iets eerder ;D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo, je vriendin heeft er een lekkere puinhoop van gemaakt!
ws zal je moeten wachten tot het kindje geboren is, voordat je zekerheid kan krijgen. een prenatale vaderschapstest is toch wel vrij ingrijpend (vlokkentest of vruchtwaterpunctie). na de geboorte is het vrij simpel vast te stellen met een DNA test. sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou niet de eerst keer zijn dat ze vreemd ging en zou daarom niet 9 maanden kunnen of willen wachten op duidelijkheid. Op dit moment weet ik nog niet 100% zeker of ze zwanger is maar er zijn wel een aantal symptomen (misselijk, duizelig, vaker plassen, gevoelige borsten, emotioneel). Ook al wonen wij samen ik zie haar niet vaak genoeg om te weten of er meer symptomen zijn of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een DNA-test is toch het enige dat echt duidelijkheid kan geven, als je haar niet vertrouwt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet je "vriendin"wel instemmen met zo'n prenatale zwangerschapstest. een vlokkentest of vruchtwaterpunctie brengt risico's voor de zwangerschap met zich mee.
Een DNA test laten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Praat allereerst met je vriendin en zeg waar je mee zit.
Dat is wel zo eerlijk.
Daarna kunnen jullie samen besluiten om die dna test uit te laten voeren.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weiger 100% voor een kind van een ander te zorgen. En als ze daadwerkelijk zwanger is van een ander zou dit betekenen dat ze weer vreemd is gegaan en zou ik haar dus ook niet kunnen steunen met haar zwangerschap. Ik vindt dan ook dat ik gelijk zou hebben om haar te eisen om te kiezen tussen mij of het kind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal je moeten wachten totdat de baby er is en na de geboorte een DNA test.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet dus niet OF ze vreemd gegaan is? Dat is iets anders dan je in je vraag stelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat weet ik inderdaad nog niet zeker en ik weet ook nog niet 100% zeker of ze zwanger is, maar ik heb de liefdes helaas wel mogen lezen. Als het blijkt dan ze minder dan 7 weken zwanger is dan kan het onmogelijk van mij zijn en bij 7 weken + is het een twijfel geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Hippo, Het is niet zeker of ze WEER vreemd is gegaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik niet begrijp gast 676 steld vraag, blonk4 geeft antwoord. Niet zeker te weten raar!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ diga, das een lang verhaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd wel rekening met het berekenen dat als een vrouw bv 2 week over tijd is ze 6 weken zwanger is. Terwijl de daadwerkelijke bevruchting bij een regelmatige cyclus pas 4 weken geleden was. Dit is erg belangrijk om rekening mee te houden. Een echo geeft de juiste termijn aan, maar ook hier zitten die 2 weken speling bij in gerekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan haar niet eisen te kiezen tussen jou of het kind. Een moeder moet ALTIJD eerst voor haar kind zorgen, no matter what. Wil ze dat niet? Kan ze die verantwoordelijkheid niet aan? Dan moet ze niet zwanger worden. Het is aan jou om te beslissen of je hiermee verder wil gaan, met een vriendin die je bedriegt en beliegt, en dan nog zomaar zwanger wordt. Kan en wil je verder een leven opbouwen met een persoon die niet nadenkt over haar acties en blijkbaar al helemaal niet over hoe de mensen met wie ze haar leven deelt er zich bij voelen?
Een gyneacoloog kan je zeggen hoelang ze al zwanger is, dan zou je t samen al kunnen berekenen. Als t kind geboren is, kan je n DNAtest laten uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DNA-test doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het ook uitrekenen he, als je tenminste weet wanneer ongeveer ze is vreemd gegaan.