Kan je een zwangerschapsntest ook by tweede x urine doen?

Het moet smiddags, want sochtends of volgende dag gaat niet lukken. Dus wordt met tweede x urine.

Zeker 2weken over tijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoezo kan de eerste urine niet? Mag iemand het niet weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hihi vroeg het me ook af idd. want lang duurt het niet

Antwoorden (3)

ja het kan, er zijn testen waarbij het niet uitmaakt.

over het algemeen is ochtendurine het beste omdat het langer in de blaas heeft gezeten, maar dat wil niet zeggen dat het later op de dag niet kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou betekenen dat je minimaal vier weken zwanger bent. Ik geef je wel dringend advies om clearblue te gebruiken.. Uit ervaring met huismerken die tegen me "logen" deze testen werken veel beter als je al veel langer zwanger bent. Met clearblue kun je ook het tweede plasje gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je al twee weken overtijd bent, is het niet meer zo belangrijk om de eerste ochtendurine te gebruiken. Zolang je maar niet heel veel gaat drinken om op het juiste moment te kunnen plassen, dan kan de urine te zeer verdund zijn.