Kan ik een zwangerschapstest bij de apotheker halen en direct betalen?

Hoe duur zijn ze ongeveer en kan ik direct betaling? Zodat ik niet thuis een brief krijg of mn ouders er achter komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt al genoeg antwoord, daarom alleen een tip: Kruidvat, eigen merk, wit doosje, twee tests voor 4,99 euro, staan heel goed bekend.

Antwoorden (7)

Kan ook bij de drogist, vijftien euro geloof ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar de drogist vind ik minder anoniem dan de apotheker. Daar vind ik minder snel bekende
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een apotheker kun je ook bekende mensen tegen komen :D Maar, als je het echt genant vindt, dan kun je het aan een vriendin vragen om zo'n test te kopen. Of gewoon in een andere stad/dorp kopen. Succes.
Ik denk dat een zwangerschapstest bij een apotheker tussen de 12 en 15 euro kost. Je kunt die contant betalen je krijgt daar echt geen rekening van thuis. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een kruidvat in een ander stad/dorp en daar verkopen ze van huismerk voor 9,95 of de dure van de " echte" merken voor rond de 39,00 (dacht ik) zo kom je wss niemand tegen en hoef je je nergens voor te schamen! of laat het indd een vriendin van je doen..?

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog nooit een zwangerschapstest gezien van 39 euro... Bij Kruitvat kosten ze wel 2 voor 5 euro. Dat zijn de goedkoopste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohja betaal CONTANT anders krijgen je ouders misschien een rekening afschrift? Van jou pinpas thuisgestuurd en kunnen ze zien wat je gekocht hebt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Wxndy nou wel hoor die ene die altijd op de reclame kont die je precies vertelt hoeveel weken en op welke dagen je het beste...blabla die zijn heel safe en duur hoor! misschien niet 39 maar wel in die ricgting maar ik schreef niet viir niets --> dacht ik ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
* komt * richting * voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prijzen bij het Kruidvat variëren van 7,49 tot 19,99 euro.
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/portal_search_v2.aspx?content=13010000020243_999_12980000000050&CSAID=1010&keyword=zwangerschapstest Je kunt ze volgens mij zelf uit het schap pakken; je hoeft er dus niet om te vragen. Als je op internet al je keuze bepaalt en ziet hoe de verpakking eruit ziet, hoef je ook niet onnodig lang te zoeken. Leg wat andere dingen in het mandje erbij en niemand die het opvalt. Bij een apotheek kun je trouwens ook gewoon contant betalen. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@snoepje die van de reclame kost 12,99 naar mijn idee komt dat niet in de buurt van 39 euro.
Ja hoor, bij de apotheek kun je vanalles kopen en meteen betalen.

Prijzen varieren van 7 - 8 euro voor apotheek eigen merk tot 11 euro voor het merk Predictor.
http://www.verloskundigen.org/html/sub2/zwangertesten.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan voor een zwangerschapstest bij de apotheek terecht, maar ook bij drogisten zoals Kruidvat. De zwangerschapstesten liggen daar bij de geneesmiddelen, zodat je er niet bij de kassa om hoeft te vragen. Vaak zijn er testen van verschillende merken; je kan dan zelf de test kiezen die voor jou betaalbaar is.

Bij de apotheek hoef je overigens niet je naam op te geven als je iets koopt. Je zou er immers ook gewoon pleisters kunnen halen zonder recept. Je ouders worden dus niet op de hoogte gebracht. Maar gezien je vraag en situatie is het misschien toch verstandig om er met iemand over te praten die je vertrouwt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet zelfs, de apotheker zal je er heus geen meegeven met het motto, betaal later maar een keer.
De prijs valt erg mee, de duurste is ongeveer 17 euro, maar daar ben je niet zwangerder door dan met een goedkope.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
joh haal er gewoon 1 op bij het kruidvat (eigen merk) die is echt ook betrouwbaar