Kan ik een zwangerschapstest bij de apotheker halen en direct betalen?

Hoe duur zijn ze ongeveer en kan ik direct betaling? Zodat ik niet thuis een brief krijg of mn ouders er achter komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kan ook bij de drogist, vijftien euro geloof ik.

Ik denk dat een zwangerschapstest bij een apotheker tussen de 12 en 15 euro kost. Je kunt die contant betalen je krijgt daar echt geen rekening van thuis. Succes!

Ga naar een kruidvat in een ander stad/dorp en daar verkopen ze van huismerk voor 9,95 of de dure van de " echte" merken voor rond de 39,00 (dacht ik) zo kom je wss niemand tegen en hoef je je nergens voor te schamen! of laat het indd een vriendin van je doen..? succes!

Ja hoor, bij de apotheek kun je vanalles kopen en meteen betalen. Prijzen varieren van 7 - 8 euro voor apotheek eigen merk tot 11 euro voor het merk Predictor. http://www.verloskundigen.org/html/sub2/zwangertesten.htm

Bronnen:
http://www.samenwerkendeapothekers.nl/20/u...

Je kan voor een zwangerschapstest bij de apotheek terecht, maar ook bij drogisten zoals Kruidvat. De zwangerschapstesten liggen daar bij de geneesmiddelen, zodat je er niet bij de kassa om hoeft te vragen. Vaak zijn er testen van verschillende merken; je kan dan zelf de test kiezen die voor jou betaalbaar is. Bij de apotheek hoef je overigens niet je naam op te geven als je iets koopt. Je zou er immers ook gewoon pleisters kunnen halen zonder recept. Je ouders worden dus niet op de hoogte gebracht. Maar gezien je vraag en situatie is het misschien toch verstandig om er met iemand over te praten die je vertrouwt.

Dat moet zelfs, de apotheker zal je er heus geen meegeven met het motto, betaal later maar een keer. De prijs valt erg mee, de duurste is ongeveer 17 euro, maar daar ben je niet zwangerder door dan met een goedkope.

joh haal er gewoon 1 op bij het kruidvat (eigen merk) die is echt ook betrouwbaar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100