Als je de morning after pil hebt genomen en je hebt geen bijverschijnselen, heeft die pil dan wel gewerkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je KUNT misselijk worden van de morning after pil, maar het hoeft niet.

Het gebruik van de morning after pil is trouwens geen garantie dat je niet zwanger raakt: ook met die pil en ook als je niet misselijk bent geweest kun je in de prijzen vallen. Neem het aan van iemand met persoonlijke ervaring.

Dus neem beter een betrouwbaar voorbehoedmiddel in plaats van een na-behoedmiddel. Alleen een condoom is niet veilig genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Condoom is wel veilig, mits het condoom niet scheurt én voor de gemeenschap is omgedaan (ook in voorvocht zitten zaadcellen die de eicel kan bevruchten). Door het condoom kunnen geen zaadcellen heen komen, dus is hij veilig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en als hij dan scheurt, of afglijdt, en je gebruikt de morning after pil, en je bent toch zwanger, dan heb je gewoon gigantisch veel geluk en geloof je voor altijd dat je ook de loterij kunt winnen .

Andere antwoorden (1)

De morningafterpil hoeft niet per se bijwerkingen te hebben. Als je de morningafterpil hebt ingenomen en niet binnen 3 uur hebt gebraakt, heeft je lichaam het geneesmiddel opgenomen en doet het zijn werk. Je moet een morningafterpil zsm na geslachtsgemeenschap innemen, het liefst binnen 72 uur.