Zwangerschap mogelijk?

Onveilig gevreen op de 21e dag van mijn cyclus, normaal gesproken valt mijn menstruatie rond de26e dag, 3 dagen hierna verloor ik wel bloed, maar eerder donker en rose kleurig, heel anders dan normaal gesproken. Ik ben nu onderhand 2 weken verder, en 2 testen uitgevoerd negatief. Maar ik ken mijn lichaam en het voelt allemaal niet normaal, hoelang kan ik het beste wachten om weer een test uit te voeren? Ik heb nu ook opeens veel last van duizeligheid en ongekende hoofdpijn, gepaart met diaree en en rare eetlust. Het kan zijn dat ik mezelf gek maak maar het is wel allemaal raar. Wat hebben jullie voor tips? thnx!

Toegevoegd na 1 minuut:
En net in deze "moeilijke" perioden vraagd iedereen opeens wanneer we met kids gaan beginnen en of ik niet toevallig zwanger wanneer ik zeg dat ik misselijk ben, terwijl normaal gesproken mensen er ook niet van uitgaan dat ik in verwachting zou zijn. Een beetje allemaal te toevallig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan. Het kan hele andere oorzaken hebben dat je niet ongesteld wordt. En hij kan je nogmaals testen op zwangerschap, dan heb je zekerheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het lijkt me onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. als je normaal een regelmatige cyclus hebt en je hebt 5 dagen voor je verwachte menstruatie onveilige sex gehad, dan moet je wel een ei hebben dat het erg lang volhoudt! Normaal gesproken leeft je ei maar een aantal uren. er vanuit gaande dat jouw eisprong na 13 dagen is ( helft van 26 dagen), zou je ei dus 8 dagen overleeft hebben.
als je heel graag zwanger wil worden of je bent bang dat je dat ongepland bent, krijg je vaak allerlei vage zwangerschapsklachten. dit is meestal psychisch.
bovendien zou een zwangerschapstest nu toch echt positief moeten zijn.
toch is het natuurlijk niet normaal dat je normale menstruatie niet gekomen is.
ik zou dus zeker langs de huisarts gaan misschien kan hij een bloedtest doen. heeeeel soms hoor je nl wel eens van mensen die een negatieve zwangerschapstest hebben, dat ze toch zwanger blijken te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan jezelf helemaal gek maken als je er te veel en lang over nadenkt, het feit dat die mensen dat vragen kan gewoon toeval zijn of het valt je op dat ze het vragen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon langs de huisarts gaan, er zijn genoeg vrouwen die een negatieve test hebben maar wel zwanger zijn. De huisarts kan dan dmv ochtend urine een test dien en eventueel een bloedtest laten uitvoeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is best mogelijk dat je zwanger bent. Persoonlijk geloof ik ook dat het niet altijd aan de ouders ligt om te beslissen wanneer ze een kind willen. Soms lijkt het meer op een onverwacht geschenk. Schrik er niet voor terug om het met open armen te ontvangen. Vaak komt het op een totaal onverwacht en soms zelfs 'ongelegen' moment, omdat we heel andere plannen hadden, maar je hoeft je geen zorgen te maken, Iemand anders heeft misschien andere plannen met ons, die ons leven wellicht veel rijker maken dan wij het zelf hadden kunnen maken.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst bedankt alvast iedereen voor jullie opmerkingen/ tips ik zal ze zeker gebruiken. @ Honingmeloen; Het klopt, bepaalde zaken liggen nou eenmaal niet in onze handen, maar in die van onze Schepper. En daar zal ik nu ook al mijn vertrouwen op moeten leggen. Ik zal nog een test uitvoeren, en mocht daar niks uitkomen word het een bezoekje aan de huisarts, aangezien ik lichamelijk klachten erbij gekregen heb die niet helemaal in orde zijn. Maar wat het resultaat ook mag zijn, ik zal het met beide handen ontvangen, en zien als de zegening hoe het bedoeld is, ookal klopt de situatie erom heen niet helemaal, het komt goed. Bedankt voor je geruststellende bericht, wat eigenlijk als een bevestiging kwam. Anyhoww, ik hou jullie op de hoogte wat de uitslag is. Als namelijk positief is het weer een nietvaakvoorkomend "wonder" verhaaltje;)!