mijn partner is gesteriliseerd..zijn er manieren om toch zwanger te worden zonder de sterilisatie ongedaan te maken??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ook als man kan je nog kidneren verwekken. Men kan met een naald uit de bal zaad halen. Wel pijnlijk begreep ik van mijn collega. De sperma wordt dan door het ziekenhuis ingebracht bij de partner. Als vrouw heb je geen eicellen meer die in de baarmoeder komen, maar verder is er niks weggehaald om zwanger te kunnen zijn.

Ja hoor, een andere man inschakelen.

nee, dat is toch juist de bedoeling van de sterilisatie!!

je kunt ook naar de spermabank

Ben je een man of een vrouw. Als je een man bent, is het dus een vraag in het algemeen. Ben je een vrouw, wil je dan zelf zwanger worden? En hoe oud ben je? Ik bedoel: Als jij een vrouw bent, kun je op allerlei manieren zwanger raken. Niet van je partner, maar die wil dat waarschijnlijk ook niet. Trouwens, al zou die wel een hersteloperatie willen, dat lukt bijna nooit.

Je man kan jou, zonder hersteloperatie, niet meer zwanger maken, dat staat vast. Je zult dus, als een hersteloperatie ongewenst is, zwanger moeten worden van een ander. Dat kan via inseminatie van een bekende of van een donor. Uiteraard zou je man hier ook mee in moeten stemmen of je moet bereid zijn het kind zelfstandig op te voeden.

vreemdgaan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100