Jazeker! Ongesteld worden is wat er ongeveer twee weken ná de eisprong gebeurt als er geen zwangerschap is ontstaan.

Dat betekent dus dat je in theorie zwanger kunt worden voordat je ooit een bloeding hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan ook zwanger worden als je nog nooit ongesteld bent geweest.het gebeurt niet vaak maar het is zeker mogelijk .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey!
volgens mij is het inpriciepe niet mogelijk omdat je lichaam nog helemaal geen eisprong heeft gemaakt, wat betekent dat je baarmoeder nog geen follikel hefet geproduceerd.
bovendien heeft de zaadcel van de man een eicel nodig om te samensmelten, en die heb je nog niet.
als ik jou was zou ik voor de zekerheid een arts raadplegen

vriendelijk gr.