Als je voor onderzoek sperma moet produceren in het ziekenhuis hoe gaat dit?

is er een kamertje of is er een video? Moet ik me schamen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (6)

Dat verschild per ziekenhuis. Maar bij de meeste ziekenhuizen mag je gewoon thuis je sperma verzamelen en dan in een potje inleveren.
Dat moet wel binnen een uur na de zaadlozing gebeuren. Dit ivm. de levensduur van de zaadcellen buiten het lichaam.
Ik weet niet welk ziekenhuis je je sperma moet inleveren, maar vaak hebben ze daar wel een patiëntenfolder waar alles uitgebreid instaat.
Vooral over hoe en waar en wanneer je je sperma mag inlveren. In de meeste ziekenhuizen mag dit namelijk alleen op bepaalde tijden in de ochtend.
Wanneer je niet thuis mag verzamelen krijg je idd een kamertje toegewezen waar je je sperma moet produceren. In die kamer liggen vaak een aantal porno dvd's en boekjes. Gewoon om makkelijker in de stemming te komen.

En als laatste: Natuurlijk hoef je je niet te schamen!!!
Het ziekenhuispersoneel ziet dagelijks mensen die sperma komen inleveren voor onderzoek. Voor hun is dat normaal.
En voor jezelf is het gewoon belangrijk om de uitslag van het onderzoek te weten. Als je bloed moet laten prikken voor onderzoek schaam je daar toch ook niet voor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me we vervelendere ondezoeken bedenken. Wat te denken van alle andere patienten die daar zitten. De meeste komen voor hetzelfde feit.
Vrouwen die een inwendig onderzoek moeten ondergaan hebben het wel wat minder, tegenwoordig gaat dat met een soor dildo....errrug fijn.
Dus nee, je hoeft je niet te schamen, je doet het ergens voor, die gedachte moet toch goed zijn!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OH..dat wist ik niet :)
Fijn om te weten +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inwendig onderzoek met een soort dildo? Bedoel je niet een inwendige echo? Dat is toch echt wat anders.
In een ziekenhuis zijn er kamers speciaal ingericht voor het produceren van sperma. Omwille van de kwaliteit van het sperma en representatieve gegevens geniet het voor het onderzoek de voorkeur daar ter plaatse te produceren.

In een dergelijke kamer zijn vaak een video en diverse tijdschriften aanwezig. Hoewel het niet de meest stimulerende omgeving is, werkt het allemaal prima.

Schamen is echt nergens voor nodig. De eerste keer voel je je misschien ongemakkelijk, maar het produceren van zaad is heel normaal. Mensen daar zijn er aan gewend. Helaas is het voor veel mensen een noodzaak om daar te komen voor soortgelijke vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn man kreeg gewoon een potje mee naar huis en moest het gewoon smorgens naar het ziekenhuis brengen.
14 jaar geleden
Thuis je miljoenen verzamelen, op vooraf afgesproken tijd dien je je miljoenen-bijdrage te doen inleveren! Ook is er de mogelijkheid om in het ziekenhuis te mogen produceren. Je krijgt dan even een klein kamertje toegewezen waar jij alleen of met partner zich even terugTREKKEN!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe het in zijn werk gaat , maar probeer je niet te schamen. Ik snap jou wel en is het makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer te denken dat ze zonder het sprema niet het onderzoek kunnen doen. En zij hebben al vaker met dat blijltje gehakt. Een potje urine en een potje ontlasting is heel normaal voor mensen die in een lab werken, dus ook een potje sperma. Probeer je niet te schamen en denk maar dat het nodig is om onderzoek te doen. Ik wens je sterkte.