Ben ik misschien al zwanger?....

Ik heb me spiraal 3 weken geleden laten verwijderen, maar ben sinds een kleine week niet meer te genieten heb hoofdpijn steken in me buik... Misselijk maar niet de hele tijd...
Weinig trek, niet vrolijk en in de war!!...
Maar ik weet niet wanneer me cyclus is... Ben ik misschien al zwanger of kan dit helemaal niet??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke foto! Is er nog niets te zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee nog niks te zien... Maar weet ook niet of dat al kan... Daarom is het zo verwarrend haha

Antwoorden (6)

Even een predictor halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan zwanger zijn maar het kan ook een reactie van je lichaam zijn. Zeker wanneer je een hormoon spiraal heb gehad. Indien dat het geval is werkt het hetzelfde als ontpillen. Ik had het na het stoppen met de pil. Zere borsten misselijk stemmingswisselingen enz. Elke maand weer testen ... toen had ik een maand en voelde mij kip lekker. Helemaal nergens last van en toen was ik dus zwanger. Dus ik zou eerst even afwachten. Je menstruatie kan ook langer op zich laten wachten nu dus gooi je geld niet weg met testen. Probeer er 1 wanneer je denkt overtijd te zijn en dan na een week nog 1. Je kan op internet trouwens voor weinig geld testen bestellen deze zijn heel goed. En bij de trekpleister of kruidvat 2 voor 5 euro. Die andere zijn erg duur. Succes en maak jezelf niet gek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was na 3 dagen na het verwijderen van de mirena al een week ongesteld.... Maar ik voel me zo vreemd haha dat ik het even niet meer weet!
Ik wacht gewoon een maand met testen en dan zien we het wel...
Bedankt voor je fijne antwoord...
Ja, dat kan. Maar houd er rekening mee dat je lichaam moet ont-pillen. (Al gebruikte je een spiraaltje en is het iets anderso als bij hormoonpillen). Je lichaam moet toch even zijn ritme weer vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan, na een spiraaltje ben je direct weer vruchtbaar. Maar om realistisch te zijn: de kans is niet zo groot hoor.

Was het een Mirena-spiraal? Zo ja, dan is de kans véél groter dat je symptomen komen door de hormonale verandering. Veel vrouwen hebben dat als hun spiraal wordt verwijderd, ik was destijds de eerste maand ook ervan overtuigd dat het raak was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep het was de mirena.... ik wacht gewoon 4 weken, ik maak me nu alleen maar gek! Haha
een spiraaltje geeft hormonen af, zonder deze hormonen heeft het spiraaltje geen zin.
je lichaam is gewend aan deze hormonen.
hormonen opeens weg, lichaam denkt heh wat nou?
kan niet halsoverkop die hormonen zelf aanmaken maar gaat toch hard werken om ze zo snel mogelijk aan te maken en daar wordt je een beetje sjagerijnig van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder deze hormonen heeft het spiraaltje geen zin? Het hormoonspiraaltje is relatief nieuw. Het koperspiraaltje bestaat al véél langer.
ja het kan, maar de kans dat je niet zwanger bent is groter.

het is mogelijk dat je jezelf in de war maakt omdat je te zwaar tilt aan de signalen van je lichaam doordat je hormoonhuishouding weer even op orde moet komen en dit nu eventjes onstabiel is.
(hormonen kunnen zulke gemene dingen doen met een vrouwenlijf en humeur) :)

gewoon afwachten en als je het zeker wil weten een testje doen want wij zijn geen waarzeggers helaas.

succes!