Kun je zwanger worden van voorvocht ?

ik heb op wiki gekeken en daar zeggen ze van neen je kunt er niet zwanger van worden maar dan op forums zeggen ze van wel en sommige owk van niet dus at denken jullie ?

Toegevoegd na 1 dag:
ze had haar regels 3 dagen geleden gehad en had onveilig gevrijd maar nu heeft ze haar eisprong 2 weken later kan ze zwanger zijn ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Voorvocht is vocht dat ervoor zorgt dat het laatste beetje urine uit de plasbuis gedrukt wordt zodat er een volledige zaadlozing kan plaats vinden. En ja er kan zeker een zaadcel mee komen. De kans is echter kleiner op het moment dat je je ei sprong al gehad hebt. (niet iedere vrouw voelt dit) Maar de kans is er dus JA je kan zwanger worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat kan zeker wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bron?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou dat in dit geval met een bron ondersteund moeten worden Mormel? In voorvocht kunnen zich al zaadcellen bevinden, er hoeft er maar 1 een eicel te bereiken.
ja dat kan
In voorvocht kunnen sperma cellen zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een vrouw bent, dan is er een kleine kans van wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat zijn broodje aap verhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan echt wel want soms zitten er zaadjes in.