Kan een vrouw zwanger geraken wanneer de man sperma aan de vingers heeft, en dan de jeansbroek van de vrouw aanraakt op de plaats waar de vagina is?

De vrouw draagt jeansbroek, kan ze zwanger geraken wanneer de man met sperma aan z'n vingers aan de broek van de vrouw komt, op de plaats waar de vagina zich bevindt?

Kan het sperma door de jeansbroek heen druppelen naar de vagina en kunnen sperma cellen de weg naar de vagina vinden of is dit echter onmogelijk?

Geldt dit ook wanneer de vrouw enkel een slipje draagt? Kan sperma daar door druppelen met zwangerschap tot gevolg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Nee, dit is volslagen onmogelijk.
Sperma heeft niet het wonderbaarlijke vermogen om zich door een spijkerbroek of slip heen te klimmen, naar de ingang van de vagina te wandelen, om dan ook nog eens richting eitje te zwemmen.
Sperma is een wonderlijk goedje, maar zo bijzonder is het nou ook weer niet!
Kortom: Je hoeft je geen enkele zorgen te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nou, je moet wel heel veel pech hebben denk ik eerst door de broek, en dan door het slipje van de vrouw heen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In theorie mogelijk, maar de kans is niet groot. Kans wordt natuurlijk groter als de zaadjes alleen nog maar een slipje door hoeven voordat ze de hoofdingang bereiken. Tsja, en de hele zaadlozing op je slipje... ik zou er niet vanuit gaan, dat bevruchting onmogelijk zou zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja daar is een kans voor...
als de vrouw haar jeans aanraakt en per ongeluk ook sperma aan haar vingers krijgt en daarna haar vagina aanraakt, kan idd sperma cellen naar binnen gaan... natuurlijk is dit erg extreem maar niet ondenkbaar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vrouw haar broek verder niet aanraakt kan ze niet zwanger raken. Spermacellen kunnen niet door een broek heen bewegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als sperma niet in de vagina terecht komt heeft het een levensduur van ongeveer 5 minuten. dus dit is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat is niet mogelijk