Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om toch zwanger te zijn als je ongesteld bent geworden?

Ik hoor vaker van mensen dat ze zwanger zijn, terwijl ze NA de onveilige sex wel nog ongesteld zijn geweest. Nu vraag ik me af of dit bij mij ook het geval is.
De 15e was de eerste dag van mijn menstruatie.. vanaf de 25ste tot 3e heb ik onveilige sex gehad.. en op de 5e werd ik weer ongesteld!

Kan het toch zo zijn dat ik zwanger ben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
922
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
menstrueer je regelmatig of onregelmatig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat weet ik niet want ik let er nooit op.. ik zie het altijd maar aankomen.. ik denk onregelmatig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga aan de pil, en gebruik voorlopig een condoom!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw. Ik begrijp dat je graag zwanger wílt worden? Anders kan ik je risicogedrag echt niet verklaren. Over je menstruatie op/vanaf de 5e: was dat een menstruatie zoals altijd, of was hij lichter dan anders en duurde hij korter dan anders?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De kans is klein, maar de kans is toch aanwezig. Ik zou als ik jou was toch maar een zwangerschap test kopen om er zeker van te zijn dat je niet zwanger bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Je lichaam kan van alles doen. Om het zeker te weten zul je een test moeten doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het is mogelijk dat je zwanger kan zijn.
morgen ff een test doen je weet het zeker, want vaak door spanning kan het ook uitblijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan mijn moeder had dat ook en is toen een paar maand achterelkaar ongesteld geweest terwijl ze van mij zwanger was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding