Zwangerschapstest gedaan en dit is de uitslag ... ben je dan zwanger ja of nee?

Een paar dagen geleden had ik hier gevraagd of ik zwanger kon zijn.. intussen hebben wij een test gedaan en dit is het resultaat ben je dan zwanger ja of nee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Proficiat :) Bij het minste streepje in het tweede vakje, ben je zwanger. Het reageert op een bepaald hormoon dat je in je lichaam hebt, als je zwanger bent. Dat hormoon heb je absoluut niet als je niet zwanger bent. Dus bij het minste streepje kun je vrij zeker zijn dat je zwanger bent.

Omgekeerd is niet waar. Als er geen streepje staat, wil dit niet zeggen dat je niet zwanger bent. Het wil gewoon zeggen dat je (nog) niet genoeg van het hormoon in je bloed hebt. Een week of twee wachten is dan aan te raden.

Jij mag naar de gynaecoloog :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja dat ben je!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je twee streepjes ziet ben je zwanger, ook als het tweede streepje wat fletser is. Het betekent dat er HCG, zwangerschapshormoon in je urine zit. Ook al is dat weinig, het is een teken dat je zwanger bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je bent zwanger! aan de test te zien wordt het een meisje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jazeker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ik schat de kans dat boemwawa gelijk heeft toch wel op zo'n 50% hoor! :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het zeker... Misschien geloven jullie me over zo'n 9 maanden. Let maar op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we zullen zien (tenminste horen)
Kimath
13 jaar geleden
Dat kun je aan die test toch niet zien?
Het is niet te voorspellen of het een jongetje of een meisje wordt.
Je kunt het wel zeggen, 50% kans dat je goed gegokt hebt :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als er niks tussen komt word het een meisje....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, waar denk je het aan te zien? Roze streepjes voor een meisje, blauwe voor een jongen?
Ik denk het wel: in het langwerpige vakje zie je een heel duidelijk en een minder duidelijk streepje, maar ze zijn er wel allebei.
Deze test is alleen accuraat als je de test net hebt afgenomen. Als het die van een paar dagen geleden is, is het niet meer betrouwbaar.

Ik denk: gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ze bij ons in regio zeggen: Ie zit met jong!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of zo.
Ja!

Duidelijk hoor, dat is een positieve test.

Als het streepje opkomt binnen de afleestijd, de juiste kleur is (dus roze, hoe vaag ook, als de controlestreep ook roze is) en óók nog zo duidelijk is dat het te zien is op een foto, dan ben je hartstikke zwanger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop anders voor de zekerheid nog een test die op een andere manier aanduidt of je al dan niet zwanger bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is al haar tweede positieve test, ze is echt gewoon zwanger.
en the winner is ?'
gefeliciteerd je gaat door voor de wassmasjien de droog trommelll en de geheel vergzorgde vakantie
jjjaaa dat kan niet missen
gefeliciteerd