Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ben ik nou zwanger of is er iets anders met me aan de hand ?

ik heb geen vriend 2 maanden geleden sex gehad gewoon ongesteld geweest! nu ben ik op tijd weer ongesteld maar is maar lichtroze bloed en heb geen sex meer gehad ? maar paar dagen voor de ongesteldheid had ik waterige/witte brokkelige afsheiding gepaard met jeuk nu is dat weg maar nu ben ik niet echt ongesteld maar klein beetje lichtroze en dag 2 a niet meer ??
zou ikdan zwanger zijn ? of is er iets anders mis

alvast bedankt ik bn trouwens niet misselijk ofso

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
801

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

het kan zijn dat je 2 maanden geleden iet hebt opgelopen!
Voor de zekerheid maar ff langs de huisarts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anders een doe het zelf testje bij de drogist halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat jij beschrijft zou natuurlijk ook kunnen wijzen op een SOA. Ik zou toch even bij de huisarts langsgaan. Als je niet wilt, zijn er ook speciale klinieken of gezondheidscentra waar je dit kunt laten testen, zoals de GGD.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De afscheiding en jeuk zijn niet typisch voor een zwangerschap maar meer voor een SOA of candida infectie.
Bij de huisarts kom je meer te weten, ook om uit te sluiten of je zwanger bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waterige/witte brokkelige afscheiding met jeuk is typisch een teken van een infectie, niet een zwangerschap. Dat kan variëren van een SOA tot een schimmelinfectie (die helemaal niets met de seks twee maanden geleden te maken hoeft te hebben).

Dit is in ieder geval iets waarmee je naar de dokter moet. Een verwaarloosde SOA kan levenslange gevolgen hebben, dus je kunt dit beter nu uit laten zoeken dan later.

Dat je zwanger bent, is heel onwaarschijnlijk. Het kán wel, maar dan ben je echt één van de héél zeldzame uitzonderingen die meer dan eens een pseudomenstruatie krijgen tijdens de zwangerschap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even met je huisarts bespreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed,dat je laatste sekspartnet je niet met een baby, maar met een SOA opgezadeld heeft. Fluks naar de dokter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding