spiraal al vier weken eruit en nog altijd geen regels gehad,wel serieuze pijn in onderbuik gehad kan ik in verwachting zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een zwangerschap begint zelden met buikpijnklachten, maar onmogelijk is het niet.

Antwoorden (3)

Ja, dat is zeer zeker mogelijk. Lees ook http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/zwangerschap/duurt-ongeveer-voordat-vruchtbaar-spiraal.381685
Amadea
11 jaar geleden
Het kan, maar hoeft niet. Soms duurt het heel lang na verwijdering voordat je eigen cyclus op gang komt. Bij mij is het nu al 7 maanden geleden en nog steeds geen periodes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een gewoon spiraal hebt gehad zonder hormonen, kan dat heel goed zijn. Je kunt onmiddellijk na het verwijderen zwanger worden - als je hoofd er naar staat.
Heb je het Mirena-spiraal gehad, met hormonen, dan kan het even duren, vooral als je langdurig niet hebt gemenstrueerd.

Wil je het zeker weten, doe dan een testje of neem even contact op met de arts/ gynaecoloog.