Eens vreemdgaan, altijd vreemdgaan?

als een man voor de 1e x vreemd gaan, betekent dit dan dat het hek van de dam is, en zal hij het de volgende keer weer doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is afhankelijk van hoe verbonden de man zich voelt met zijn partner en hoe schuldig hij zich voelt na de eerst keer.

Ik denk eerder dat het is: "twee keer vreemdgaan, altijd vreemdgaan." Ik vind namelijk dat het heel menselijk is om een keer een fout te maken, een slippertje zogezegd. Tuurlijk is dat verschrikkelijk voor de partner en moet er heel wat vertrouwen hersteld worden, maar een foutje..ok. Doet hij (of zij!) het een tweede keer, dan kun je je afvragen of deze persoon wel zo betrouwbaar is. Dan is er geen sprake meer van een vergissing of een slippertje. Dan weet je waar je aan begint.

Ha, die Merve; Als je hier een positief antwoord op geeft ga je er kennelijk van uit dat alle mannen, hun partners en hun relaties gelijk zijn. Lijkt me niet, dus ik denk zelf dat het antwoord nee is. Daar zeg ik niet mee dat het goed is als een man (of een vrouw....) vreemdgaat, laat dat duidelijk zijn.

Als hij jou bedrogen heeft één goeie raad: ander en beter. Als hij éénmalig in het verleden een ander heeft bedrogen: geen probleem van maken. Méér dan één keer gedaan: hard gaan lopen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100