hoe toont iemand met bindingsangst liefde?

mocht die jongen waar ik van hou wel bindingsangst hebben zou ik heel graag willen weten hoe hij dan zijn liefde toont zonder dat ik het door heb en hoe je daar mee omgaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (6)

Net zoals iemand zonder bindingsangst. Je kan angst hebben voor een vaste relatie, maar dat betekent niet dat je niet in staat bent je liefde te tonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet niet gelijk hebben over toekomstplannen, trouwen, kindjes en zo. Geniet van elkaar zoals het is en nooit gaan pushen. Geef hem de nodige ruimte. Neem het tijd om elkaar goed te kennen, zo maak je het voor beide makelijker, spannender en leuker. De rest komt van zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bindingsangst staat los van liefde.
Iemand die bang is om zich te binden, kan heus liefde geven veel liefde wel.
hij/zij wil zich alleen niet binden, dus het zijn 2 totaal verschillende begrippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iemand met bindingangst toont zijn liefde makkelijk zolang de partner wat afstand houdt.
reageert de partner echter op de aangeboden liefde door van haar kant ook liefde te tonen, dan wordt het iemand met bindingsangst vaak teveel, te dichtbij, en trekt hij zich terug.
vaak blijft dit aantrekken en afstoten zich herhalen.
13 jaar geleden
Uit je vraagstelling maak ik op dat jij van die jongen houdt, maar dat hij geen gebruikelijke tekenen van verliefdheid toont, en dat jij daarom concludeert dat hij misschien wel bindingsangst heeft.

Ik kan het mis hebben, maar ik voel dat het zoiets is.

Je houdt jezelf voor de gek.

Als een jongen verliefd op je is, merk je dat altijd.

Zoek een deurtje verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK heb momenteel bindingsangst en ik uit mijn liefde/interesse door simpel weg acties geen woorden of lieve gedichten nee acties zoals bv deur openhouden en andere simpele dinges.