Hoe ga je om met populaire meisjes?

Meisjes die stoer doen en iedereen kent. En die altijd alle aandacht krijgt. er zit natuurlijk altijd z'n meisje bij. Hoe ga je hier nou het beste mee om dat ze je ook aardig vinden of dat ik niet heel de tijd alleen sta omdat hun toch wel opvallen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (6)

negeren ,want dat doet de rest niet en wilt ze weten waarom en komt naar je toe om daar achter te komen .
dat is de vriendelijke manier .
als ze je alleen maar pesten dan moet je de populairste een opdoffer verkopen en dan is het klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon lekker jezelf zij en je er niet druk om maken. Wil je een praatje maken doe je dat, anders niet. Populariteit is niet alles. Jezelf en spontaan zijn is veel belangrijker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon gezellig. en verder kijken wat er van komt.
niet te druk om of mee maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vrienden met ze wilt worden, kun je eens bij hun 'groepje' gaan staan en meekletsen. Zeg iets aardigs, praat over iets leuks.

(Het hoeft natuurlijk allemaal niet. Je kunt ook jezelf blijven, want er zitten toch nog wel andere meisjes bij je in de klas? Zij willen misschien ook met hen vrienden zijn. Je kunt ook met die meisjes vrienden worden!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms denk je dat populair zijn leuk is, maar het is ook erg vermoeiend, iedereen wil altijd iets van je, en als je niet tegen iedereen even aardig bent, word je gehaat.
relativeer dat populair zijn, blijf gewoon jezelf en geef juist ook aandacht aan meisjes/jongens die niet populair zijn, als je je daarin verdiept blijkt dat ze soms interessanter zijn dan die popie jopie figuren. maar wees ook vriendelijk naar die popie's, die hebben het ook wel nodig. niet slijmen, niet roddelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste ga je daar helemaal NIET mee om. Als er iets is dat je niet moet willen, dan is het wel dat dat soort bitches je aardig gaan vinden. Dan hoor je er namelijk bij, en ik neem aan dat je wel iets meer zelfrespect en gevoel voor eigenwaarde hebt dan dat ?
Met somige vrienden heb je geen vijanden nodig, en dit is precies dat type vrienden. Dan kun je inderdaad nog beter alleen staan.

Maar ik maak me sterk dat ALLE meisjes om die ene popi tut heenhangen, dus kijk of je iemand kan vinden die ook niet erg van dergelijke dames is gecharmeerd. Trek daar lekker mee op, en verdoe je tijd niet aan het populaire kliekje. Vaak zijn het namelijk bijzonder oppervlakkige mensen die uitsluitend bezig zijn met de buitenkant, en met wie je eigenlijk sowieso geen zinnig gesprek kunt voeren. En dat gaat NIET altijd over als ze achttien zijn.

Tegen mijn dochters zeg ik al tijd : wacht maar tot ze later voor je werken. Ik heb sinds mijn kindertijd toch al heel wat van dat type meiden voorbij zien komen, en ik kan eigenlijk maar één conclusie trekken : dat type populariteit is beslist géén voorspeller voor succes in het latere leven. Integendeel.