Wat doe je tegen vlinders in je buik, als je denkt dat diegene zich helemaal niet wil binden ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm wat hebben vlinders in de buik te maken met de binding?

Het beste antwoord

Het is een schrale troost, maar verliefdheid gaat over, zeker als de liefde onbeantwoord blijft. Maar zeker weten is altijd beter dan denken, dus probeer eracher te komen of je gelijk hebt. Kans is dat je een blauwtje loopt, maar het voordeel daarvan is dan weer dat je verliefdheid sneller overgaat ... hoewel je er op dat moment vast anders over denkt, omdat je je dan schaamt en die ander vanaf dat moment zult willen ontlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

genieten! vlinders en binding zijn twee dingen die niets met elkaar te maken hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit je vraagstelling maak ik op dat jij je wil wilt binden, maar 'de ander' niet. Dan zijn er mijns insziens twee mogelijkheden.

1. Je geeft niet aan het gevoel toe, omdat je eigenlijk al weet dat wat jij wil, niet zal gebeuren en het dus uiteindelijk geen bevrediging geeft.

2. Je geeft wel toe aan je gevoel, maar dan moet je ook accepteren dat die ander zich niet wil binden en dat zal bepaalde consequenties hebben voor de 'relatie'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die ander zich niet wil binden, dan zegt hij: "Ik wil niet met jou..."
En als jij met vlinders in je buik rondloopt en die ander wil niet, dan moet je zo snel mogelijk weer naar het hier en nu...

vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij geeft aan dat jij DENKT dat diegene zich niet wil binden, je weet het dus niet zeker?

Omdat jij duidelijk het gefladder voelt in jouw buik en schijnbaar niet zeker weet of diegene zich wil binden, kun je eigenlijk maar een ding doen: actie nemen. Geef het een kans en bespreek jouw gevoelens (en twijfels) met degene die zorgt voor de vlinders in jouw buik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het boek "How to fall out of love" van Debora Philips kunnen lezen. Dat schijnt goed te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 glazen whisky en een asprientje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij die persoon uit de buurt blijven tot het over is...