Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik baal omdat ik een heel weekend vrij hou voor iemand die niet weet wanneer hij zijn verjaardag gaat vieren, hoe kan ik dit aanpakken?

Hij vroeg; kun je dat weekend, ik zeg ja. Ik heb beloofd dat ik zou komen, en nu komt de verjaardag dichterbij, maar dan is het nog niet bekend of het op zaterdag of zondag wordt gepland, want dat hangt weer af van anderen, maar ondertussen ben ik dus dat weekend aan het vrij houden, terwijl ik dat niet wil. Wat kan ik zeggen?

13 jaar geleden
800

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Valt me op dat in alle antwoorden gesteld wordt dat de jarige mag bepalen wanneer jij komt.
Als jij zegt dat je dat weekeinde wel kan, maar dan alleen op zaterdag, omdat je zondag al iets hebt, dan ben je er toch ?
Wat is het probleem ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, en dan heeft die persoon meteen een stok achter de deur om nou eindelijk eens een beslissing te nemen.

Andere antwoorden (6)

Dat je dat weekend niet vrij wil houden misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt zeggen, dat hij snel moet zijn met zijn beslissing omdat jij ook nog iets anders wilt plannen. Jouw weekend moet niet van hem afhangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je zelf ook nog plannen hebt en kom gewoon een ander keertje dan. Dan kun je hem lekker een op een aandacht geven. :) Als je een drukke agenda hebt dan is het lastig twee dagen vrij te houden... Heb je de tijd wel dan zou ik zeggen van wacht nog even...

je hebt het trouwens wel beloofd zie ik nu... Hoe zwaar weegt dat voor je? Als je het beloofd hebt wordt dat lastig :) maar wat is nou een weekend...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even bellen en vragen wanneer die verjaardag gevierd gaat worden.
Draai er niet omheen ,en zeg dat jij ook plannen hebt in het weekend.
En graag wilt weten waar je aan toe bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iets anders plant kun je het hem zeggen, of hem vragen waarom de komst van een ander belangrijker is dan die van jou(daar laat hij het tijdstip van afhangen, dus die zal wel belangrijker zijn
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Goed punt!
"Ik moet het wel nu/morgen/volgende week weten, want ik heb dat weekend ook nog meer te doen. Anders lukt het niet om het vrij te houden, en ik wil toch wel graag op je verjaardag kunnen komen."

Da's toch niet zo moeilijk?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zo denk ik er ook over! +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding