Vrouwen hebben geen interesse in mij hoe komt dat?

Ben een jongen van 21 en heb veel vrienden zit ook in een hechte vrienden groep.
Ik heb nooit gehoord dat ik lelijk ben of iets dergelijks maar ik heb ook nooit de indruk gehad dat een meisje/vrouw ooit interesse had in mij.

Zelf ben ik niet bewust op zoek naar een vriendin maar ik sla het ook niet van me af.

Ik vraag me af hoe het komt dat er geen interesse is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.6K

Het beste antwoord

Je moet zelf het initiatief nemen, want wat je geeft krijg je terug. Voor vrouwen is het vaak vanzelfsprekend dat jij op hún afkomt en niet andersom. Als jij nooit initiatief neemt denken de vrouwen dat je niet geïntereseert bent in een meisje.

schaam je niet om op een meisje af te stappen, begin met een leuk compliment als 'leuke outfit heb je aan!' en ze voelen zich meteen gevleid en op hun gemak bij jou. het ergste wat ze dan kan zeggen is, dankje en ze draait zich weer om, so what? Probeer doortastent te zijn in het verdere gesprek, maar alles met mate, ze moet zich op haar gemak blijven voelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als je zelf geen interesse toont hoe weet je dan dat meisjes geen interesse in je hebben
13 jaar geleden
Als jij de toffe onberijkbare jongen uithangt kan je moeilijk verwachten datze hun intresse tonen.
Doe je ogen open. Kijk eens echt.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik je zo hoor, klinkt het alsof jij jezelf niet bepaald openstelt voor contact. Als jou houding dit uitstraalt zal er nooit iemand op je afkomen. Dit is iets waar je actief aan moet werken, als jij geen interesse uitstraalt moet je ook niet verwachten dat iemand anders dat wel in jou heeft.
En vergeet niet, véél vrouwen willen graag veroverd worden, neem zelf het initiatief en ga niet afwachten.
Vrouwen houden niet van een afwachtende houding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor zover ik kan lezen straal je niets uit waarop blijkt dat jij ook geïnteresseerd bent in meisjes.Je heeft zelf aan niet echt opzoek te gaan naar een vriendin dus .....meisjes pikken zulke signalen ook op en tonen dan ook geen interesse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet of je vriendengroep alleen uit jongens bestaat, of gemengd is. Als er ook meisjes bij zitten, en jullie zijn hecht zoals je zegt, zou het kunnen dat de meiden jouw als een soort broer zien of maatje, maar niet als een jongen voor een relatie. Als je veel met die groep optrekt, al dan niet gemengd, ben je ook wat onbereikbaar. Je moet er alleen op uit om contacten te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hechte vriendengroep; denk je nou echt dat meiden zomaar jouw groepje binnenstappen om voor iedereen’s neus te zeggen dat ze jou wel leuk vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee natuurlijk hoor je niet zo snel dat je lelijk bent!
Wie gaat dat nou zo zeggen.
Lelijkheid zit niet alleen in uiterlijk. Maar ook in uitstraling, houding en van binnen.
Kortom met mooie (liefst een beetje opvallende) kleding, een goede houding en een lach kom je al ver.
Wordt er in ieder geval door opgemerkt (in positieve zin).

Veder is zoals hiervoor genoemd zelf initiatief tonen (liefst een complimentje geven) een goed begin.

Onbereikbaar moet je natuurlijk ook niet lijken. Dus niet teveel met je vrienden en bezet lijken.

En zoals ook al eerder genoemd open je ogen!
Kijk goed rond...
Vraag aan je vrienden of dit klopt.
Misschien zeggen zij wel 'Hoe kom je daar nou bij?' 'Dat meisje daar kijkt nu wel mooi naar je om.' Of iets dergelijks.

Nou succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij was het omdat ik Homo was en dat mijzelf nog niet duidelijk had gemaakt. Ik had ook veel vrienden, inclusief meisjes vrienden, die wel wat wilden, maar ik gedroeg mij toch niet echt geïnteresseerd.