- Aan andere dingen denken
- Leuke dingen gaan doen
- Gewoon huilen en zeggen dat je je pijn hebt gedaan

Toegevoegd na 23 minuten:
Maar verbergen werkt niet, zo kom je er nooit vanaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf de kans geven het te uiten. Want het helemaal wegstoppen gaat niet werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal heel moeilijk zijn om te verbergen. De enige genezing is de tijd vrees ik. Ondertussen het beste is dat je spreekt af met familie, vrienden en vriendinnen. Ga met hun wat leuks doen. Probeer zo min mogelijk alleen te zijn. Voor dat je het weet het zal helemaal goed komen en je staat weer open voor een nieuwe liefde. Heel veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ogen zijn de spiegel van je ziel. Ik bedoel hiermee te zeggen dat je het niet kan verbergen.
Praat erover met je vriendinnen of je ouders en geef het de tijd.
De tijd heelt alle wonden maar dat wil niet zeggen dat het geen pijn doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet je niet verbergen, dat werkt toch niet. geef er, als het zo uit komt, uiting aan. daar heb je veel meer aan.
let er wel op, dat je geen zeurkous wordt, daar schiet je ook niks mee op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door er niet aan te denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoelt niet voelen, dan kun je het beste leuke dingen gaan doen, afleiding zoeken, nog niet in de buurt van je ex komen.
Als je bedoelt voor een ander verbergen dan kun je op het moment dat je je emoties voelt, aan iets heel geks denken.
Degene waar je verliefd op was bijvoorbeeld in gedachten in een clownspak zien of een een ander heel gek uiterlijk geven.

Echt helemaal wegstoppen is niet verstandig. Je mag best een tijdje af en toe verdrietig zijn om iets of iemand. Dat hoort bij het verwerken van je emoties. Als je die binnenhoudt kun je je er op den duur echt ziek van voelen.

Bedenk maar dat die ander gewoon een "^&&**( is om het uit te maken en dat je later een veel leuker vriendje/vriendinnetje tegenkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het beter uiten en verwerken dan verbergen.
Anders wordt je op een dag helemaal gek en ga je rare dingen doen.
Ga iets creatiefs doen waar je al je emotie in legt,
sporten, muziek maken, schrijven, schilderen, tekenen.
Dat zorgt ervoor dat je beter kan functioneren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou eigenlijk de vraag moeten zijn of je het echt wilt verbergen en zo ja..voor wie?

Maar als je liefdesverdriet voor de buitenwereld wilt verbergen, hetgeen ik goed kan begrijpen, zou je je verdriet in gedichten kunnen schrijven en die heel goed verstoppen.

Wat je ook kunt doen is. Je verdriet in een schriftje schrijven en dàt als je dagboekje op een geheim plekje bewaren.

Je uit dan wèl je gevoelens van verdriet..en tòch verberg je je gevoelens voor de buitenwereld.

Sterkte meid..

Groet,

Ton