Is het raar als je reageert op een datingsite op een vrouw die zegt zwanger te zijn?

Zomaar een vraag... Kinderwens is toch ergens aanwezig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (9)

Lijkt me dat hier niet makkelijk een ideale relatie uit kan ontstaan.

Het hebben van een kinderwens is wat anders dan evt een relatie te willen beginnen met een vrouw, die zwanger is van een ander.

Je maakt het jezelf in elk geval niet makkelijk, maar misschien hou je wel van een uitdaging.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou op zich wel van een uitdaging. De verleiding is in ieder geval aanwezig om te reageren... Ik heb dit gevoel nooit eerder gehad.
Als jij dat wilt dan is dat toch oke?
Denk wel goed na over de consequenties voor straks, als ouderschap en erkenning.. mocht het wat worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je maakt 't jezelf beslist niet makkelijk, maar als je het ziet zitten is er niks mis mee om te gaan ontdekken of het zou kunnen werken, je zit toch niet meteen ergens aan vast? ga d'r gewoon voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poeh heftige vraag! maar op een of andere manier trekt jou die advertentie aan, dus doe daar wat mee! of ben je heel wanhopig? laat je weten als het wat geworden is?
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je niet zou willen reageren OMDAT ze zwanger is maar omdat ZIJ je leuk lijkt en daarbij is ze zwanger.
Waarom zou het raar zijn als je reageert op iemand die je aanspreekt? Zoals de andere antwoordgevers al zeggen: het kan wel lastig zijn, maar relaties zijn sowieso niet makkelijk en risicoloos, je moet er altijd wat voor doen.
Ik zou zeggen: als de vrouw in kwestie je top lijkt, ga er dan voor!
Mocht het om wat voor reden niet goed uitwerken, dan merk je dat tegen die tijd wel. Maar laat je kans niet voorbij gaan omdat je denkt dat anderen denken dat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, het is alleen maar raar als jij het zelf raar vindt. Je moet keuzes voor jezelf maken en je niet onder druk laten zetten door wat 'men' vindt. Als je er zelf achter staat is het goed. Als het een leuke vrouw is, is het zonde om het niet te proberen.

Volgens mij kun je net zo veel van een kind van een ander houden, als van dat van jezelf. Dus daar zal het probleem niet liggen. Hooguit dat de ex irritant is, (als die er althans is).
13 jaar geleden
Hoe jij daar tegenover staat is één kant van de zaak. Maar vraag je eens af: welke vrouw raakt zwanger en nog vóór de geboorte van het kind zoekt ze alweer contact met een ander?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Goed punt!
Ik vind het raar dat een zwangere vrouw op een datingsite zit.Zwanger en al op zoek naar een andere partner dat zou nu eens het laatste zijn waar ik zou aan denken.Persoonlijk denk ik dat zo een relatie niet kan blijven duren.Als jij een kinderwens hebt zou ik liever een doodgewone relatie met iemand aangaan en kindjes van mezelf willen.Ik vind het wel normaal een relatie aan te gaan met iemand die al een kind of kinderen heeft maar tijdens de zwangerschap????Natuurlijk staat het jouw vrij om deze uitdaging aan te gaan want wie ben ik om te zeggen wat je moet doen he.In ieder geval wens ik jouw veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel vreemd dat die vrouw tijdens haar zwangerschap alweer op een nieuwe relatie uit is. Het lijkt er voor mij een beetje op dat ze op zoek is naar een vader voor het kind. Als het bij jou oké overkomt moet je gewoon doen wat jou goed lijkt, maar ik zou toch uitkijken.